Tak právě ze strany Mall.cz jsem tady několikrát četl, že českého zákazníka nezajímá jen cena a oceňuje kvalitní služby, to samé např. Slevomat. Jaká je ale realita tohle PR moc neobjasňuje - jedničkami na trhu se díky tomu nestaly. Každopádně si i díky Startupičově blogpostu moc nedovedu představit, že by se náklady na rozumné CRM neměly vrátit. Hádám, že hlavní rozdíl USA proti ČR bude vyšší motivace v podobě lepší konverze.
Update: Přesunul jsem se na vlastní blog Startupič.cz…
Založil jsem firmu, která vyrostla na vývoji opensource. Spojili jsme se s americkou firmou a teď řídím naše aktivity na dvou kontinentech. Jak se jmenuje, prozradím, až si rozmyslím, jestli to chci. A na fotce nejsem já, ale můj pokerový idol v provedení manga.
A psát si sem chci o tom, jak jsme firmu roz-startup-ičovali, třeba to někoho inspiruje.
Přečteno 132 802×
Přečteno 53 286×
Přečteno 48 110×
Přečteno 44 883×
Přečteno 32 027×