Snažil jsem se koupit přes internet jeden dárek pro osobu blízkou. A jak jsem dopadl?
Ve 2 obchodech ze 3 tristně.
1. internetový obchod - www.mountainshop.cz
Řekl jsem si, že kde jej určitě budou mít na skladě je výrobce. Inu objednal jsem ho v eshopu výrobce. Napsali mi, že se mi telefonicky ozvou druhý den pro potvrzení obejdnávky. Neozvali
2. internetový obchod - Hanibal.cz
Mám oblíbený obchod, kde mají i produkty od výrobce. V jejich eshopu přidávám zboží do košíku a hle nějaký problém s google analytics. Poznáte to jen ze stavového řádku. Řekl bych, že se zboží do košíku přidává ještě teď. Ještě jsem nepochopil, jak si někdo může dát do html kódu stránky, která prodává, kód google analytics. Z vlastní zkušenosti vím, že komunikace s GA je většinou nemožná z důvodu jeho přetížení. -1 BOD a ztráta zákazníka. Nemám čas a nebudu se věnovat něčemu nefunkčnímu.
3. internetový obchod - Bartsport.cz.
Standardní obchod se sportovními potřebami. Telefon, jakou máte barvu? Máme jen standardní. OK, když si to budu chtít vyzvednout osobně budu muset čekat ve frontě i když to bude zaplaceno předem? Ano, OK. Zaplaceno přes eBanku a dají mi vědět SMSkou, kdy budu mít zboží k vyzvednutí. A taky jedna chybka. Po přesměrování platby z eBanky se nezobrazil obsah nějaké zabezpečené stránky htttps://www.mall.cz/… -0,5 BODU, ale nákupní proces to již neovlivní. Ale potvrzení o úhradě od eBanky jsem dostal. SMSku jsem dostal taky druhý den a v půl dvanácté ještě nebyla v Bartsportu fronta.
Výrobce je jeden z nejlepších českých výrobců horolezeckých cajků Singing Rock, ale bohužel internetový obchod nemají stejně kvalitní jako jejich produkty. Kdyby to bylo obráceně, tak je to horší:-) Mám od nich všechny úvazky i většinu karabin (jedny z nejlepších na trhu dle nosnosti při otevřeném zámku) a jsem nadmíru spokojený. Ještě taková lahůdka z mountainshopu – poznáte, kde je chyba?
Snad se první 2 obchody poučí ze ztráty jednoho zákazníka, který jim řekl kde mají problém. Když ne, tak neztratí jen jednoho. A pokud někde „musí“ být chyba, tak až po zaplacení zboží;-)
Jsem alergicky na jednu vec, ktera spolehlive vede k ztrate zakaznika, tedy me - obrazek s produktem a popiskem nebo malou lupou vyzivajici ke kliknuti pro zvetseni obrazku a ve chvili kdy se otevre nove okno a obrazek produktu ma stejne rozliseni jako ten puvodni nahled, okmazite mizim.
David
Neni mi jasne, jak muze chyba nacitani Google Analytics zapricinit nevlozeni zbozi do kosiku. Stejne tak v prvnim pripade mi prijde, ze neni zase takovy problem ten mail napsat, ze. Produkt se z kosiku ztratit muze relativne snadno - samozrejme je prapricinou chybne napsany IS, ale uprimne receno, vyvarovat se vsem moznym chybovym stavum za rozumnou cenu realizace nejde. Z vlastni zkusenosti vim, ze zadavatel v takovem pripade jednoznacne preferuje alespon dostat kontakt na zakaznika, tedy tu prazdnou objednavku.
Tip: vyzkousejte si ceske eshopy, co se stane s kosikem, kdyz nechate stranku otevrenou - treba 30 nebo 60 minut - a browsite jinde. Tipuji ze nejmin ve 2/3 obchodu vam vyprsi session.
Zrovna bartsport ma u mne +10 bodu, kdyz jsem shanel Koflachy, objednali mi ktere jsem chtel a jeste kvuli mne sli do prace v nedeli, protoze jsem se jinak nemohl dostat do Prahy si ty boty vyzkouset.
A osobne treba uz nenakupuju u cybexu, tyden jsem se nemohl dostat k vyzvednuti zbozi, vedel jsem to, psal jsem jim to, a presto mne kazdy vecer spamovali ze si mam prijit vyzvednout objednavku. Slusne jsem je pozadal at toho nechaji, ze si pro zbozi urcite prijdu. To odmitli, pry to zakaznici vyzaduji. Od te doby nejsem jejich zakaznik ;-)
Skřítek se věnuje obchodu v IT společnosti, která vyvíjí SaaS řešení v oblasti bezpečnosti. Ve volném čase miluje pohyb na vzduchu a lezení či horolezení.
Přečteno 36 551×
Přečteno 29 768×
Přečteno 20 514×
Přečteno 16 635×
Přečteno 14 122×