ehm ..
"Samozřejmě, má návštěvnost, ale za tu si nic nekoupíte."
- mne sa zda ze v oblasti internetu si kupite veci prave a len za navstevnost( a navstevnost je jedno z hlavnych kriterii merania uspechu - druha vec je ako dokazu pretavit ludi na peniaze)
V současnosti a doufá že i ve vzdálené budoucnosti spolumajitel PR agentury Approach Communication; v minulosti redaktor Mobil.cz, Mobilmania.cz, Mobility, Computer.
„Internet, telekomunikace a software mně stále zajímají. Během pracovního dne získám spoustu námětů, o kterých bych v minulosti napsal ještě více článků. Vedle pokusů o pochopení záludností PowerPointu a tvorby tiskových zpráv už nemám tolik času na klasické psaní, ale stále mně to baví,“ vysvětlil by Rostislav Kocman v případné tiskové zprávě, proč se rozhodl založit si po dlouhém přemýšlení na Lupě blog. Ve smazaných poznámkách by pak bylo „zvládnu pořád ještě napsat jednou týdně něco zajímavého, pod co se v klidu podepíšu a nebudu to muset cpát do diskusí pod vymyšleným nickem?“
Přečteno 17 569×
Přečteno 11 997×
Přečteno 8 468×
Přečteno 7 466×
Přečteno 6 986×