Královna – Jednička na trhu letenek, Letuška – jednička na trhu letenek, jednomu jde z těch jedniček hlava kolem …
Je něco shnilého na reklamách na českém internetu. Jak může nějaká firma (Letuška) tvrdit, že je jednička, když jedničkou v prodejích je evidentně a jasně prokazatelně Královna?
Reklamní systémy jako Sklik nebo Adwords mají alespoň v podmínkách, že nesmí být na reklamě něco co není prokazatelné, ale iDnes je to evidnetně jedno kdo co u nich inzeruje, hlavně že jsou prachy z reklamy … a klidně dva bannery které každý tvrdí něco jiného vedle sebe.
Taky je škoda, že Rada pro reklamu nemá možnost zasahovat do lživých reklám, může pouze doporučit aby firma reklamu stáhla.
Letuška sice tvrdí, že oni jsou jednička v poskytování služeb spojených s prodejem letenek (nebo nějaký podobný blábol) ale koho to zajímá?
Jedničkou může být jen jedna firma, a ta druhá zákonite lže … koupíte si od takové firmy něco? Já bych si nekoupil ani rohlík na cestě do Varů …
T-mobile a Eurotel se také v reklamách dohadovali kdo je vlastně tou jedničkou. Vždy můžete najít v čem jste to pravé čísl jedna, v počtu prodaných letenek, v hodnotě prodaných letenek ... . Nedá se říct, že by ty firmy lhali jen si data ohýbají k obrazu svému, což dělá kde kdo.
Přečteno 63 064×
Přečteno 62 481×
Přečteno 54 337×
Přečteno 52 793×
Přečteno 48 553×