Investice do marketingu se obvykle vyplácí. Nevím ale jak je to v tomto případě. Mohou se snad samotní marketéři mstít majitelům webu když takto vyhazují jejich peníze oknem?
Možná je v tom skrytý smysl, možná se tak opravdu jmenuje nějaký druh kávy, ale nic takového jsem nezjistil. Takže to tipuju na nějaký pěkný bug…
Třeba se ozvou samotní správci kampaně…?
Pokud ale uvažujete nějakou kampaň spustit, doporučuju přečíst si něco více o výběru správného kandidáta třeba na blogu Googlu a nešetřit přitom korunou…
Případně to může být i třeba cílení na slovo "cola", kterého je "kola" synonymum. Ale ve finále to může být šumák a může to vycházet, protože budete cílit na podobnou afinitu, kdy ten kdo hledá hliníková kola by mohl být zaujat nabídkou kávy. To ostatně je zřejmé i z toho, že ta reklama je na prvním místě. Takže jestli se mu to vyplácí (jestli to vůbec sleduje), tak je jedno na co cílí
Takové věci se občas stávají. Nejlepší bylo, když mi na webu s online hrami jedna nejmenovaná síť pouštěla reklamu na traktorové pneumatiky. Pokud jde ale o PPC reklamu tak se zase tak moc neděje - pokud je cílení špatné tak lidi nekliknou ale inzerent o nic nepřijde jenom se mu zvýší počet zobrazení.
2001 vznik první firmy na výrobu internetových stránek při VŠ, 2003 výroba internetových obchodů, 2005 výroba prvního skladového a fakturačního systému, napojení na MoneyS3, Pohoda, Cézar, nyní se věnuji SEO, prodejní taktice na internetových obchodech, plánování a strategii internetových obchodů.