Pracoval jsem v oblasti telekomunikací a mohu vám říci, že je smutný fakt, jak moc úspěšně se daří Telefonice bojkotovat alternativce.
Dělal jsem u alternativního operátora a to jak háže TO2 klacky pod nohy a ČTÚ se tomu jen směje... je hrůza. Odmítají zřídit klientovi alt. op. DSL ... a poté mu ho sami jako svému klientovi zřídí raz dva... Při přepojování na místní smyčky záměrně přepojí klienty alternativců špatně... tak že nejde jedna z komponent... hlas / internet... a po reklamaci vše po dvou třech dnech rádi napraví. . .
Výsledkem je, že je klient alternativce naštvaný a řve na ně něco o tom, aby se nevymlouvali na TO2... a TO2 čeká s otevřenou náručí na klientův návrat...
Stejná je i situace s GTS. TO2 nezaručí alternativci jakýkoliv termín nápravy, klidně zmigruje klienta na rychlost, kterou linka neunese a pak zdržuje návrat na rychlost, která umožní bezproblémové užívání. Ano, jistě, alternativci by měli bojovat, ale myslíte, že nebojují? Bojují, ale vzhledem k tomu, jaké panují vztahy mezi telekomunisty a ČTÚ jsou tyto boje směšné. Doporučuji tedy spíše držet alternativcům palce. Alternativní operátor nemá totiž téměř žádné možnosti.
Co se týká vašeho případu GTS měla zařídit snížení rychlosti, ovšem realizuje to TO2, pokud ví, že má klient problémy, tak jako vždy zdržovala řešení dokud se klient nenaštve - stačí dva týdny např... a pak mu ráda vyšle obchodníka, který mu vysvětlí, že oni jsou ti praví, kteří to umí. GTS s tím nemůže dělat nic, vyšle požadavek a čeká.
Autorem článků je Ladislav Toral. Je provozovatelem severu Bookmarky.cz, zabývá se a webdesignem a programováním databázových aplikací, vytvořil a prodává vlastní publikační systém, občas trochu fušuje do grafiky, Flashe a tak.
Přečteno 8 731×
Přečteno 8 390×
Přečteno 6 869×
Přečteno 6 545×
Přečteno 6 514×