Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Strašák jménem Migrace.

  • 23. 8. 2007 7:28

    Pieter (neregistrovaný)

    Je to zvláštní, ale já mám s GTS naopak dobré zkušenosti - jak s technickými problémy, kdy jsem prostě nahlásil, že to funguje kdy a jak chce, oni mi celkem rychle oznámili, že to je na straně tehdy Českého Telecomu a popoháněli jejich techniky - problém byl v drátu ze sloupu k domu - aby to rychle vyřešili. A s migrací teď taky dobré, navíc se rychle, sami a dobrovolně přiznali, že to, co nabízejí u mně technicky nejde, takže to zvednou na možné maximum, což pro mně bude znamenat měsíčně zároveň i o stovku méně na faktuře. Čímž nechci popírat v článku uvedené zkušenosti, věřím tomu. Ale proč to někde jde a někde ne? Mimochodem - sám bych nevolal na O2, to ať si hezky řeší provider, mně osobně je jedno, jestli mi data posílá přes svůj drát, cizí drát, nebo nosí v kýblu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).