Hlavní navigace

Výchovná soutěž od T-Mobilu

2. 7. 2007 18:09 (aktualizováno) peen

T-Mobile jako mecenáš hudby pro mladé

T-Mobile, jako jeden ze tří největších mobilních operátorů u nás, se dlouhodobě profiluje i jako mecenáš hudbu a hudebních podniků a aktivit. A to samozřejmě hlavně se zaměřením na mladé, protože to je pro něj z dlouhodobého hlediska nejlukrativnější cílová skupina. Tyto aktivity vidím povětšinou jako pozitivní. To platí třeba o nedávno spuštěném komunitním serveru pro začínající kapely Stage.

Patří na t-music žumpoplavkci?

Najdou se ale i vyjímky, za které by T-Mobile zasloužil nutně vyčinit. Konkrétně stránky Festivaly t-music nepatří mezi počiny, které bych schvaloval. Nejde ani tak o myšlenku stránek jako takovou, ale o provedení. Musím se přiznat, že pokud na úvodní stránce uvidím dva mladíčky, kteří vypadají, že se právě pobavili tím, že plavali v žumpě, tak mne to od prohlížení stránek dosti odradí. Ale třeba hip-hopáky baví něco jiného než mne, a tak se přemůžu a ze zvědavosti kliknu na soutěž.

Soutěž posprejuj si tramvaj

tady čeká záležitost, po které jistě každý mladý člověk touží. Protože co je lepšího než posprejovat si tramvaj nebo vůz metra? Jasně, můžeš posílat graffiti kámošum, stát se hlavou gangu a navíc vyhrát lupeny, ale … stojí opravdu za to snažit se vnutit za každou cenu a kteroukoli cestou?

Platí opravdu to, že cíl světí prostředky? Je vhodné stavět mladé lidi do role členů gangů ala GTA:SA jen proto, že je to podle nějakého kreativa bezva nápad na virální reklamu? Podle mne rozhodně ne! Firma jakou je T-Mobile by si podle mne měla být vědoma své společenské odpovědnosti a takovýmto způsobům propagace se vyhnout. Možná to někomu připadá jako zbytečný moralismus, ale já prostě dávám přednost chytré zábavě, která se nepotřebuje schovávat za slang a virtuální vandalství.

doplněno 2.7. 18:05:
Svůj názor s odkazem na tento blogspot jsem zaslal také přímo T-Mobilu s tím, že jejich reakci samozřejmě zveřejním, takže zde je:

„Děkujeme za Váš vyjádřený názor. Veškeré podněty a připomínky našich zákazníků jsou pro nás důležité. Sbíráme je pro další zkvalitňování a zlepšování služeb. V případě našeho zájmu Vás budeme kontaktovat.“

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).