Možná, že je to jen můj osobní dojem, ale zdá se mi, že v poslední době je reklama na webech čím dál tím otravnější. A to přes to, že se snažím tu opravdu nejagresivnější blokovat.
Podtrhávání od TakeIt, které se na Lupě nedávno přetřásalo hlavně kvůli rozhovoru s panem Hroncem, už celkem nevnímám, i když mi přijde dost nešťastné, že není předem jasně zřejmé, že se jedná o reklamu.
Co mne ale v poslední době opravdu dostalo je vyskakující video, které se spustí po přejetí kurzorem přes reklamní proužek T-Mobilu na Stahuj.cz. Huuuukot!
Ale není to jen Stahuj. Třeba i na Lupě mi poměrně vadí reklamní blok Googlu poměrně nešťastně vkládaný ke zprávičkám tak, že vypadá jako začleněn to textu zpravodajského sdělení před ukončení bloku článku. Pak si nejsem jist, zda dole například zalinkuji vlastní článek nebo reklamu Googlu, které se v tu chvíli zobrazuje ve viditelném poli nad patou článku.
Ale možná je to opravdu jen můj pocit a tohle všechno to bylo i dřív. A možná, že jsem si toho jen začal víc všímat pod dojmem z článků o online reklamě, které jsem v poslední době přelouskal.
Tak jako tak: „Agresivní reklamě třikrát hamba!“
no já reklamu moc neblokuju, pokud není výrazně opruzující, takže jsem si toho všim hned :) Výborný je, když se to někomu spustí na pozadí, když si tu stránku otevře a přejede přes to myší a pak se přepne jinam. To je pak divení, odkudže se ta divná hudba ve sluchátkách vzala ... :D
Blog o tom, co mne zaujme na českém i zahraničním internetu.
Přečteno 7 483×
Přečteno 6 668×
Přečteno 6 527×
Přečteno 6 511×
Přečteno 6 107×