Pujdu rovnou k veci a tou jsou Vseobecne obchodni podminky Telefonica O2. Obsahuji mimo jine:
6.4 Subjekt údajů bere na vědomí a souhlasí s tím, že je O2 sama nebo prostřednictvím svého obchodního zástupce nebo osob uvedených v odst. 6.3 a 6.5 oprávněna zpracovávat Údaje a třídit je dle jednotlivých kategorií pro účely nabízení obchodu, Služeb, nebo produktů a služeb jiných subjektů, pro služby s přidanou hodnotou, pro marketingové a obchodní účely O2 a jiných subjektů, telemarketing, průzkum trhu a pro účely sjednané se Subjektem údajů, a to v rozsahu, v jakém byly Údaje poskytnuty Subjektem údajů nebo vyplývajícím z charakteru poskytovaných Služeb nebo ve kterém O2 získala při poskytování Služeb či služeb s nimi souvisejících, jsou-li nezbytné pro dosažení účelů uvedených v odst. 6.2 a 6.3, včetně možnosti za těmito účely Údaje zpracovávat pro marketingové oslovení osoby, které je podle pokynu Účastníka doručováno vyúčtování <…>
a dale pak
6.6 Subjekt údajů souhlasí s tím, aby jej O2 informovala o svých Službách a produktech, popř. o službách a produktech dalších subjektů, zpravidla s označením jako Obchodní sdělení (případně jen „OS“), a to využitím jeho poštovní adresy, adresy elektronické pošty, telefonního čísla, prostřednictvím automatických volacích zařízení, faxem či jinými obdobným způsobem, včetně telemarketingu.
Cely bod 6 je zajimavy, uvedu zde jeste
6.9 Subjekt údajů je oprávněn kdykoli odvolat svůj souhlas se zpracováním Údajů dle odst. 6.4, 6.6 a 6.7, a to výslovným, srozumitelným a určitým projevem vůle (např. formou doporučeného dopisu, telefonátu na zákaznickou linku, případně dalšími způsoby uvedenými na Internetových stránkách) po řádné identifikaci Subjektu údajů.
Prakticka aplikace techto bodiku je, ze O2 predava udaje svych klientu jakymsi pochybnym agenturam, ktere pak otravuji lidi s nabidkou karet Citibank. Mozna jste se s tim uz setkali, ja nekolikrat. Malokdy resim podobne zalezitosti, dokud me opravdu nenastvou. Tentokrat me nastvali, proto jsem navstivil Citybank, kde jsem se pak po 10-minutove katarzi dovedel o tomto jejich kseftu s O2.
S O2 jsem to uz resil na facebooku – maji tam celkem rozumnou podporu.
Osobne mi prijde velmi zvlastni
Stoji jim to za to?
Doufam, ze me po tom vsem prece jen z jejich databazi odstrani, jak slibil ochotny O2 guru Mirek :) a na nejaky cas budu mit klid.
Ne tak docela. Já jsem svůj první nesouhlas s reklamními sděleními vyslovil T-Mobilu před šesti lety. Od té doby se spolu tak každých čtvrt roku handrkujeme poté, co mi jejich dealeři či přímo jejich infolinka 4603 zavolají s reklamou. Nejdříve se vymlouvali na to, že "se jim to tam nějak nezobrazilo/nezaznamenalo". Pak se vymlouvali na to, že "nesouhlas byl vysloven pouze vůči "reklamním nabídkám", zatímco toto je "výhodná nabídka" a s tou je nutno nesouhlasit zvlášť". Pak mi posílali reklamní SMS a vymlouvali se na to, že ty přece zakázané nemám. Přitom jim pro jistotu pokaždé opakuji, že chci vyslovit nesouhlas se všemi formami reklamy od telefonátů, přes e-maily, sms až po kouřové signály. A co myslíte? Zavolají znovu. Tentokrát se vymlouvají na externí dealery. Těm prý musím vyslovit nesouhlas zvlášť...
Já jsem si tuto otravnost nechal, spolu se spoustou jiných, zablokovat hned, jak jsem k nim přenesl číslo od Oskara a zaktivoval Twist kartu, ale řešil jsem to přímo na přepážce v Roztylech. A, kupodivu to funguje. Zřejmě jste narazil na nesprávného zaměstnance, zkuste poslat doporučený dopis přímo na ústředí.
Jazykový filtr u E-mailového klienta je vynikající antispamová ochrana, t. j. povolit pouze maily psané česky, max. slovensky, s tím, že všechno ostatní se hned smaže.
Udaje svých klientů poskytla Citibank O2. Taky jsem si idiot nechal před 8 lety vnutit půjčku. Zneužili důvěry protože za komunistů by si to žádná banka nedovolila. Oficielní přihlašovací stránky pro kontrolu účtu zavirovaný, takzvaný Phishing. Po té se začali v částkách 500 Kč (protože do pěti set se neověřuje majitel karty) ztrácet peníze které tato lichvářská společnost po mě později chtěla včetně svého 23,99% úroku a k tomu penále po odmítnutí zplacení zlodějny protože jsem věděl že jsem žádné peníze nevybíral. Přes právního zástupce a jemu vydaných měsíčních výpisů jsme prokázali takzvané "nestandardní operace" (desítky on-line převodů v částkách 500,-Kč z různých míst ve prospěch jednoho hracího servu v NSR s kreslenou hrou. A protože karta byla pojištěná začala komedie že mě zasílali reklamační protokol který jsem nevyplnil a neodeslal. Stále se to řeší soudně, hrůza. U této společnost se mimo jiné teď řeší ani ne tak vytunelování přes dvě stě klientských účtů pomocí URL adres přímo zaměstnanci této banky, ale to proč tato skutečnost byla takovou dobu před svými klienty zatajována. Prostě Mafiáni, majitel mateřské Citigroup je zloděj a podvodník Rockefeller a to myslím mluví za vše.
Omlouvám se za chybu, protože těch vytunelovaných účtů klientů zaměstnanci Citibank je přes dvě stě tisíc a ne jen dvě stě.
Omlouvám se za chybu, protože těch vytunelovaných účtů klientů zaměstnanci Citibank je přes dvě stě tisíc a ne jen dvě stě.
Udaje svých klientů poskytla Citibank O2. Sám sem si idiot nechal před 8 lety vnutit od této společnosti půjčku. Zneužili důvěry lidí protože za komunistů by si to žádná banka nedovolila. Oficielní přihlašovací stránky pro kontrolu účtu zavirovaný, takzvaný Phishing. Začali se v částkách 500 Kč (protože do pěti set se neověřuje majitel karty) ztrácet peníze které tato lichvářská společnost po mě chtěla včetně svého lichvářského 23,99% úroku a k tomu penále a pokuty za odmítnutí zplacení této zlodějny protože jsem věděl že jsem žádné peníze nevybíral. Přes právního zástupce a jemu vydaných měsíčních výpisů jsme prokázali takzvané "nestandardní operace" (desítky on-line převodů v částkách 500,-Kč z různých míst v NSR ve prospěch jednoho hracího servu v NSR s kreslenou hrou. A protože karta byla pojištěná, začala nová komedie že mě byl zaslán reklamační protokol který jsem nevyplnil a neodeslal.(Kdo by na tom vydělal) Stále se tato tragikomedie řeší soudně. U této společnost se nyní neřeší ani tak vytunelování přes dvě stě tisíc klientských účtů pomocí URL adres přímo zaměstnanci této banky, ale to proč tato skutečnost byla takovou dobu před svými klienty zatajována.
V návaznosti na předchozí příspěvek o problémech plynoucích z neexistujícího dluhu: většina lidí neví, že když si nechá vnutit kreditku od kohokoliv (a že CITIBANK je v tomhle ohledu vlezlá hůř než pojišťovací agent!), ocitne se okamžitě v registru dlužníků, jakoby trvale dlužil maximální limit kreditky !! Nikoho nezajímá, jestli kartu využíváte nebo ne, z hlediska registru jste dlužník. Což se může tvrdě promítnout při žádosti o nějaký úvěr - buď přímo odmítnutím, nebo banka považuje žadatele za zatíženého jinými dluhy a napaří mu vyšší úroky. Takže kreditka není od banky vůbec žádné dobrodiní. Však taky nahaněči, kteří kreditky je všemi metodami lidem vnucují, jsou na jejich vnucení hmotně zainteresováni a pak se nelze divit, že občas zfalšují podpis klienta a.... inkasují svoji provizi. Postižený buď na nic nepřijde, nebo se po čase diví. Kreditky jsou esencí bankovního hyenismu.
Pro všechny tyhle otrapy mám jen jednu odpověď: ABSOLUTNÍ NEZÁJEM! hned, jak začnou blábolit. A pak už jen ukončení hovoru, nebo zabouchnutí dveří. (A běda každému, kdo včas neuvolní dveřní prostor!)
co je pro vas soudna obchodni nabidka? muzete mi to vsichni dotceni odpovedet na mail? bluemoon@mojeit.eu
tak s timhle ja na 100% souhlasim.
pripojuji odkaz, jakoze se pod to mohu podepsat
www.mojeit.eu
PS: jo a kdyby mi volali jednou za ctvrt roku, tak je to jako kdyby mne nikdo neotravoval.
Nevím, proč se uveřejňuje nějaký text, který není napsaný v úředním jazyce. S takovým textem se já jebat nebudu. Je tu nějaký překladatel, co by mě byl ochoten informovat o co zhruba jde?
Proc bych mel mit respekt k nekomu, kdo nema zadny respekt ke mne a memu casu? Soudna obchodni nabidka vypada jinak. Pokud nekdo ma praci, ve ktere musi otravovat lidi, pak je to spatna prace. Nektere mozna bavi poslouchat, jak ho lidi posilaji do prdele... jeho/jeji volba
T-mobile je o tom samém! Jenže tam je to možné v jejich samoobsluze zablokovat bez toho, že byste někam chodili.
Vodafone mne otravoval ještě šest týdnů po tom, co jsem od něj utekl! A zřejmě je rozdíl, jestli máte paušál, nebo předplacenku. Bohužel klíč neznám. Ale pro mne je podstatné, že teď mám od otravných nabídek v mobilu pokoj.
dovolil jsem si úvahu, jaký je kua rozdíl v tom, pakliže vám někdo zavolá na telefon uvedený v seznamu nebo na www, případně na jedné ze stovek vizitek co někde upustíte - a pakliže vám někdo zavolá na tentýž telefon koupený z databáze. otravování je stejné ano. ale co se kdo může poprdět z toho že někdo koupí databázi to nechápu.
Jasne, a to jak si peclive chranim soukromi budu halasne rozkrikovat na kazdym diskusnim foru... Svata prostato...
A co má jako být? Ti, kteří chtějí své soukromí chránit také se mohou zaopičit a ti, kterým to vadí mi mohou být u zadku, protože toto není návod, jak ochranu prolomit. A ještě dodám, že mám v počítači dva O. S. a sice Win XP, odrbaný o veškeré možnosti, jak se dostat na net a Ubuntu, což je ten nejlepší a nejjednodušší antivir a antispyware. Vřele dopručuji, funguje to perfektně. A není od věci občas změnit všechna přístupová hesla.
:-D A pojďme zakázat celý anglicky mluvící internet, když už jsme u toho.
Jak se stane z člověka takovýhle exot?
A proč bych se měl nechat otravovat někým, o koho nestojím? Já si při shánění práce také nikoho neobtěžuji, tak nevím, proč bych se měl nechat budit po noční nějakým kreténem? Já jeho také nebudím. A ještě mít respekt k nim? Ses zbláznil. Ty k nim taky patříš, že?
Kontakt na mne má jen úzký okruh mých známých. E-mailového klienta mám nastaveného tak, že přijímá maily jen od těch, které mám v seznamu, totéž Skype. (Telefon i chat). FB a podobné nesmysly ani náhodou! FF v režimu anonymního prohlížení, cookies jen na vybravených webech a po ukončení běhu FF se automaticky mažou, včetně historie. Samozřejmě aktivní Adblock, Flahblock, NoScript a jako bonbónek Better Privacy. A vizitky po ulici nepohazuji. A pokud nechápeš, co to je, když se řekne soukromí, jdi se léčit, dokud není pozdě!
se neposerte, no, tak vám někdo zavolá na číslo z koupené databáze, namísto aby si ho našel na vašich webovkách.
no a?
vy prodáváte svoje služby jen těm, kdo přijdou sami? pak gratuluji, ale nějte respekt k rpáci těch kteří jí musí shánět.
Vážený pane, obdivuji, že s nimi máte ty nervy, já bych už dávno po takových peripetiích přestal využívat jejich služeb, případně každému operátorovi/dealerovi, který by si dovolil obtěžovat, stručně a jasně od plic řekl, ať táhne do <vulgární označení pro ženské přirození>. Jen nechci pomyslet na to, že by si tohle dovolil Vodafone, který využívám už mnoho let..... :)
presne tak, uz sem od tmobile odesel s celou firmou k vodafomu (tam to neni tak spatne ale volaji stejne), doted se mi otevira kudla v kapse kdyz mi vola nejaka holcina z firmy XXX jako partner spolecnosti T-Mobile a nabizej knizky o excelu atd. Hnus hnusnej.
Zdravím! Chci tímto všechny lidi varovat před službami Citibank. Díky ní jsme se s manželem dostali do docela pěkných problémů. Stavíme dům a potřebujeme hypotéku. Když jsme si ji šli zařizovat s tím, že nemáme nikde žádné dluhy, tak nám z registru vyjel dluh u nějaké neznáme firmy. Nikdo z nás nevěděl, co to může být, protože jsme si nikdy nikde žádné peníze nepůjčovali. Bylo to psané na manžela a bylo to z roku 2005, nějaká karta, z které nebylo nikdy nic čerpáno. Proto manžel psal dopis do Prahy na nějaký registr dlužníků, aby vůbec zjistil, kde "dluží". Včera ten dopis přišel a ejhle CITIBANK.
Často nám volali a otravovali i několikrát denně. Pokaždé jsme jim řekli, ať nás neotravují. Pak přišel nějaký dopis, už si přesně nepamatuji, co v něm bylo napsané (bylo to v roce 2005). Ale vím, že jsme na něj nereagovali. Zřejmě nám nabízeli tu super kartu. A tím jsme se dostali do problémů. Teď musíme zažádat o zrušení této karty, která je skoro 7 let stará, nikdy z ní nebylo čerpáno, protože jinak nedosáhneme na částku hypotéky, kterou potřebujeme.
Možná jste tak před rokem někdo viděl v televizi, jak tam paní řešila taky nějaký problém s Citibank. Tak to asi nebude opravdu tu pravé ořechové.
Takže lidičky pozor, ať se vám nepřihodí něco podobného.
Přečteno 86 361×
Přečteno 75 694×
Přečteno 62 264×
Přečteno 51 884×
Přečteno 51 288×