Volaji vam s nabidkou karet Citibank? Mozna proto, ze jste klientem o2

17. 9. 2011 19:14 Nishkam Jan.

Pujdu rovnou k veci a tou jsou Vseobecne obchodni podminky Telefonica O2. Obsahuji mimo jine:

6.4 Subjekt údajů  bere  na  vědomí a souhlasí s tím, že je O2 sama nebo prostřednictvím svého obchodního zástupce nebo osob uvedených v odst. 6.3 a 6.5 oprávněna zpracovávat Údaje a třídit je dle jednotlivých kategorií pro účely nabízení obchodu, Služeb, nebo produktů a služeb jiných subjektů, pro služby s přidanou hodnotou, pro marketingové a obchodní účely O2 a jiných subjektů, telemarketing, průzkum trhu a pro účely sjednané se Subjektem údajů, a to v rozsahu, v jakém byly Údaje poskytnuty Subjektem údajů nebo vyplývajícím z charakteru poskytovaných Služeb nebo ve kterém O2 získala při poskytování Služeb  či služeb s nimi souvisejících, jsou-li nezbytné pro dosažení účelů uvedených v odst. 6.2 a 6.3, včetně  možnosti  za  těmito účely Údaje zpracovávat pro marketingové oslovení osoby, které je podle pokynu Účastníka doručováno vyúčtování <…>

a dale pak

6.6 Subjekt údajů souhlasí s tím, aby jej O2 informovala o svých Službách a produktech, popř. o službách a produktech dalších subjektů, zpravidla s označením jako Obchodní sdělení (případně jen „OS“), a to využitím jeho poštovní adresy, adresy elektronické pošty, telefonního čísla, prostřednictvím automatických volacích zařízení, faxem či jinými obdobným způsobem, včetně telemarketingu. 

Cely bod 6 je zajimavy, uvedu zde jeste 

6.9 Subjekt údajů je oprávněn kdykoli odvolat svůj souhlas se zpracováním Údajů dle odst. 6.4, 6.6 a 6.7, a to výslovným, srozumitelným a určitým projevem vůle (např. formou doporučeného dopisu, telefonátu na zákaznickou linku, případně dalšími způsoby uvedenými na Internetových stránkách) po řádné identifikaci Subjektu údajů.

Prakticka aplikace techto bodiku je, ze O2 predava udaje svych klientu jakymsi pochybnym agenturam, ktere pak otravuji lidi s nabidkou karet Citibank. Mozna jste se s tim uz setkali, ja nekolikrat. Malokdy resim podobne zalezitosti, dokud me opravdu nenastvou. Tentokrat me nastvali, proto jsem navstivil Citybank, kde jsem se pak po 10-minutove katarzi dovedel o tomto jejich kseftu s O2.

S O2 jsem to uz resil na facebooku – maji tam celkem rozumnou podporu. 

Osobne mi prijde velmi zvlastni 

  1. Ze Citybank jde do podobneho brutalniho marketingu. U mne tato banka nadlouho skoncila.
  2. Ze O2 si nevazi svych klientu a jejich udaju
  3. Obe firmy se vymlouvaji na „sam jste to podepsal“ prestoze klient vetsinou Vseobecne podminky behem podpisu ani nevidi. Pokud vidi, tak vetsinou necte. Pokud s necim nesouhlasi, tak vseobecne podminky nemuze zmenit. Prodejci na pobockach nikoho na to neupozornuji

Stoji jim to za to?

Doufam, ze me po tom vsem prece jen z jejich databazi odstrani, jak slibil ochotny O2 guru Mirek :) a na nejaky cas budu mit klid.

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).