SEO neni mym nejoblibenejsim konickem, ale bez toho se dnes zadny internetovy odbornik neobejde. Je to jako zakladni vzdelani pro kazdeho kdo se chce tvrarit ze „rozumi internetu“ :)
Jednou za dlouhou dobu jsem se dostal k dukladnejsi analyze logu a statistik. Hlavni ponauceni, ktere pro mne vyplynulo, je ze musim upoustit od sveho purizmu a podivat se na situaci v sirsim uhlu. Co tim myslim?
Vzdy jsem byl zastancem optimalizace a minimalistickeho pristupu. V kontextu SEO to mimo jine znamena vybrat par klicovych frazi, zacilit a vystrelit = provest masivni optimalizaci prave na vybrane fraze. Tento pristup nazyvam „zenovy“ od „zen“. Ukazuje se vsak pro SEO jako nespravny.
Vidi to kazdy, kdo se podiva do webovych statistik a trochu se zamysli. Psal o tom Marek Prokop uz vice jak pred rokem. Avsak nekomu to proste trva :/ Ted vidim, ze i na tomto blogu i vsude jinde zhruba 15% navstev z vyhledavacu zajistuji ty „nejlepsi“ slova/fraze a pak dalsich 85% – tisice jinych klicovych frazi. Nejhorsi je, kdyz mezi tema 15% ty fraze, na ktere jsem usilovne „optimalizoval“ vubec nejsou :D
Proto bohuzel realita me donutila v tomto pripade upoustit od milovaneho zenu a orientovat se na roztrousene SEO. To znamena zase to nudne – bohaty obsah, tisice stranek, pouziti synonym, preklepu apod. A pak samozrejme link building, link building. Mimochodem, na ten asi roztrousene SEO take bude mit vliv. Co myslite?
Přečteno 86 366×
Přečteno 75 695×
Přečteno 62 268×
Přečteno 51 893×
Přečteno 51 288×