Hledal jsem tiskárničku pro samolepicí štítky, abych pokročil s implementací GTD. Dospěl jsem totiž k další krizi s množstvím špatně setříděných (= špatně dostupných) informací. Měl jsem vybraný určitý typ tiskárny. Nejdříve jsem zkusil Alzu, pak Google a nakonec zbozi.cz. Na Alze ty tiskárny nemají, v Google se něco našlo, nejlepší zdroj však byl ten seznamácký web zbozi.cz.
Zajímavý odkaz: www.mitvsehotovo.cz
Našel jsem toho hromadu, avšak nepřiměřené množství dalšího času jsem zabil zjištěním, že žádný prodejce nemá skladem to, co potřebuji. Dodací lhůty jsou několik dnů, navíc ty prodejce nemám vyzkoušené.
Toto marné hledání mě navedlo k následujícím dvěma nápadům, realizace kterých by pomohla vyřešit výše popsaný problém nejen mně.
1. Udělat web, podobný zbozi.cz, který ale bude obsahovat pouze zboží skladem a nic jiného. To, které se může ihned expedovat. Možnost setřídit dle dodací lhůty je velmi vítaná. Takový web by mohl být umístěný např. na vsechno-skladem.cz. Ta doména je sice volná, ale vsechnoskladem.cz je obsazená, stejně jako vseskladem.cz nebo skladem.cz. Volné jsou ale např. mame-skladem.cz a mameskladem.cz.
2. Založit obchod s pomůckami pro GTD – gtd-eshop.cz nebo gtd-obchod.cz. Obě domény jsou
v době psaní tohoto textu volné.
Nápady jsou k dispozici pro každého. Budu rád, když je někdo jednou realizuje.
Mimochodem, tu tiskárničku jsem se rozhodl zatím nekupovat. Budu šetřit, když už máme tu finanční krizi :) Prozatím vystačím s tiskem štítků na A4. Pokud by se někdo pustil do gtd-eshopu, dejte vědět. Určitě se tam rád mrknu a možná i něco koupím.
napriklad... slozky, tiskarnicky, stitky, PDA-ka s predinstalovanym software, podavace, knizky o GTD, vyukove CD/DVD. Jen ty nejlepsi, s recenzi, doporucenim, vsechno skladem, pripravene k odeslani. Neco by se naslo i tady http://www.davidco.com/store/catalog/
to lobo: podle Wikipedie to znamená Getting Things Done http://en.wikipedia.org/wiki/GTD
Z vlastní dvojnásobné negativní zkušenosti s provozováním e-shopu si myslím, že v dnešním velmi konkurenčním prostředí se vyplatí vybudovat pouze takový e-shop, kde si budeš prodávat buď vlastní výrobky nebo nějaký úzce specializovaný sortiment. Ale třeba jsem na obchodování lempl - zkoušel jsem už PC hry a parfémy a ani v jednom případě jsem nebyl spokojen s dodavateli.
[3] [4] anebo taky v cestine http://cs.wikipedia.org/wiki/Getting_Things_Done
[5] Tak to jsi zkoušel ten nejhorší možný sortiment. Ještě ti chybí prodávat hardware, to je taky k ničemu :-) Ale jinak je plno druhů 'běžného' zboží, které se přes net prodávají velmi dobře.
Jinak osobně jsem na to GTD koukal, taky jsem netušil o co jde, ale když jsem to zjistil tak vím že by mi takový 'organizátor s tiskárničkou' nesměl přes práh. Takže třeba já bych asi určitě nebyl potencionální zákazník. Což ale neznamená že by takový obchod nemohl mít smysl. Ale žvanit o tom je k ničemu, jestli tomu věříš tak to zkus, jestli tomu nevěříš tak je zbýtečné takhle 'mlátit slámu hubou'...
Ahoj, skoro bych řek, že třeba takovej www.edrien.cz je na GTD teda dost specializovanej. Nemají tam ty tiskárny, ale kartotéku a složky přesně podle Allena jó :)
Hmm, pouze zbozi skladem - samozrejme podle toho, jake informace o tom zbozi poskytne ten ktery prodejce. A ten poskytne co sam uzna za vhodne. A rozhodne to neeliminuje klasickou situaci, kdy na webu tvrdi, ze to ma skladem, a po objednani clovek zjisti, ze to dostane nejdrive za 14 dnu [a kdo vi jestli vubec].
[8] diky za odkaz, zajimavy obchod
[9] samozrejme, ze v dohode s kazdym obchodem musi byt zminena jeho zodpovednost za spravnost udaju a vcasnou aktualizaci. Mozna (urcite) i spec. funkce na vyrazeni zbozi z katalogu. Poruseni tohoto pravidla by se bralo za prohresek a cerny puntik pro eshop. Kdyz k tomu pridate formular pro nahlaseni incidentu, nemuze byt slozite to udrzovat, protoze nespokojeny zakaznik se velice rad ozve. Nekolik cernych puntiku = penalizace celeho obchodu - dejme tomu vyrazeni na nekolik mesicu.
Přečteno 86 394×
Přečteno 75 701×
Přečteno 62 279×
Přečteno 51 912×
Přečteno 51 299×