Hlavní navigace

Soutěž Big Brother Awards je zcela na místě

27. 7. 2006 14:47 (aktualizováno) Janek Wagner

Motto serveru Big Brother Awards:

Ať je kdekoli, ať spí či bdí, pracuje či odpočívá, ať je v posteli či ve vaně, může být sledován bez varování, aniž ví, že je sledován.“

George Orwell, 1984.

Loňští vítězové v jednotlivých kategoriích:

  1. Nejvetší úřední slídil: Hlavní město Praha
  2. Nejvetší komerční slídil: Tesco, a.s.
  3. Slídil mezi národy: Evropská komise
  4. Výrok Velkého bratra: Jiří Kolář, policejní prezident (zaznělo v poradu ČT Události, komentáře 23. 10. 2004): Já vedu rozhovory a ať si je každý odposlouchává, jak chce. Když si je človek jistý, že nic nespáchal, může mu to být jedno.
  5. Nebezpečná nová technologie: Zavedení biometrických údaju do cestovních dokladů.
  6. Právní norma Velkého bratra: Národní akční plán boje proti terorismu (aktualizované znění pro roky 2005 – 2006) předložená ministrem vnitra ČR Františkem Bublanem
  7. Dlouhodobé porušování lidského soukromí: Czech Credit Bureau
  8. Pozitivní cena za ochranu soukromí: Šifrovací program PGP

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).