Mno nevím. Osobně jsem přesvědčen, že za obchodním úspěchem Apple je především dokonalý marketing. Nic jiného. Technicky horší a uzavřenější systém vítězí. Možná je to dobře...možná špatně já nevím. Pouze pozoruji trendy které jdo podle mně k horšímu:
- kapacitní display...přinesl snad jen efektní posouvání nabídek a fotek. jinak na rozdíl od stylusu se na to nedá prakticky psát. Z legrace jsem si nedávno dal závod s jedním zarytým jablíčkářem a náhodný text (cca 1000 znaků) jsem měl stylusem naťukaný o třetinu rychleji a s jednou desetinou překlepů oproti němu.
- omezené možnosti konektivity s počítači : když pominu fulljablíčkářskou minoritu (myslím tím ty co mají Macka i na stole) chodí za mnou fůra lidu, co zakoupili ajfoun a chtějí po mně nějak to propojit a uspořádat s kompem a nejlépe v práci doma i na noteboooku a nevědí si s tím rady. Často jsou jejich požadavky zcela nerealizovatelné a když se ptám proč předražený apple a ne třeba Nokia,HTC nebo Samsung odpověď je víceméně "protože je to kchůůůl a má to Mařka i Pepa".
No a mohl bych pokračovat, pro své Apple si nenapíšete jedionou řádku kódu, Nelze rozšířit paměť zastrčením paměťové karty atd atd.
A jablečný vovce hýkají blahem.....a ostatní výrobci se opičí....
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 353×
Přečteno 84 367×
Přečteno 47 968×
Přečteno 38 068×
Přečteno 31 588×