Telefónica praktiky Českého Telecomu úspěšně rozvíjí. Jenom se snaží tahat z lidí peníze. Vymýšlí mraky záměrně zmatených tarifů, balíčků a pseudoslužeb, zkrátili platnost kreditu u předplacených karet z 18. měsíců na 6., podstrkávají "váženým zákazníkům" pasti v podobě předražených mobilních datových tarifů... od dob Telecomu se nezměnili. To není žádný "punc" z minulosti, to je současný stav.
Jakkoli upadající či mrtvé WiFi bude vždy konkurenceschopné vůči libovolně pokročilé technologii, bude-li ji provozovat tento přebarvený Telecom. Za peníze, které tahle parta požaduje totiž žádné připojení k netu nestojí.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 301×
Přečteno 84 343×
Přečteno 47 901×
Přečteno 37 998×
Přečteno 31 522×