Odpovídáte na názor ke článku Stížnost na telefonní operátory na možné zneužití dominantního postavení.
Souhlasím s hlasovou schránkou. To je ze strany operátorů nechutné. "Služba" je ve výchozím stavu aktivní a tak platím 6 Kč za to, že slyším "Dovolali jste se do hla.. tut tut tut..."
Jinak si myslím, že by se z toho neměla dělat až taková věda. Když mi vodafone účtuje nějakých 6 Kč za minutu, tak mi to přijde jako odpovídající cena vzhledem k poskytnuté službě. Nehledě na to, že je i spousta lepších nabídek - těch mojich 6 Kč je běžný předplacený tarif s SMSkou za korunu.
Spíš mě překvapuje, že si každý pořád stěžuje. Nejraději byste měli všechno zdarma. Telefony za korunu, hovor za desetník, bankovní účet bez poplatků, rohlíky zdarma.
Zkuste se tak chovat taky! Chcete služby zdarma? OK, ale taky zdarma služby poskytujte! Proč bych měl Vám za vaši práci, či vaše služby platit, když Vy propagujete jejich dodávání bezplatně?
Za telefon platím a nestěžuju si. Bankovní poplatky platím, chápu je a nestěžuju si. Rohlík zdarma taky nechci.
Ale taky si za své služby nechám zaplatit. To je funkční model, který mi vyhovuje.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 353×
Přečteno 84 371×
Přečteno 47 970×
Přečteno 38 070×
Přečteno 31 588×