Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Stížnost na telefonní operátory na možné zneužití dominantního postavení.

  • 27. 9. 2010 19:35

    PcDr. Marty (neregistrovaný)

    Souhlasím s hlasovou schránkou. To je ze strany operátorů nechutné. "Služba" je ve výchozím stavu aktivní a tak platím 6 Kč za to, že slyším "Dovolali jste se do hla.. tut tut tut..."

    Jinak si myslím, že by se z toho neměla dělat až taková věda. Když mi vodafone účtuje nějakých 6 Kč za minutu, tak mi to přijde jako odpovídající cena vzhledem k poskytnuté službě. Nehledě na to, že je i spousta lepších nabídek - těch mojich 6 Kč je běžný předplacený tarif s SMSkou za korunu.

    Spíš mě překvapuje, že si každý pořád stěžuje. Nejraději byste měli všechno zdarma. Telefony za korunu, hovor za desetník, bankovní účet bez poplatků, rohlíky zdarma.

    Zkuste se tak chovat taky! Chcete služby zdarma? OK, ale taky zdarma služby poskytujte! Proč bych měl Vám za vaši práci, či vaše služby platit, když Vy propagujete jejich dodávání bezplatně?

    Za telefon platím a nestěžuju si. Bankovní poplatky platím, chápu je a nestěžuju si. Rohlík zdarma taky nechci.
    Ale taky si za své služby nechám zaplatit. To je funkční model, který mi vyhovuje.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).