Nejen v USA zavádí mnoho škol jako povinnou pomůcku tablet (nejčastěji iPad). V Jižní Korei dokonce hodlají do roku 2015 nahradit veškerý papír ve školách tablety – a nejenom tak, že naskenují učebnice, ale investují v přepočtu 35 miliard Kč do vývoje interaktivních učebnic, aplikací pro výuku, komunikaci s žáky atd.
Četl jsem si dnešní Lupáckou (jmenovitě Vojtěch Bednář) glosu Filipika proti uživatelům referátů. Vojta se staví proti (zevšeobecňuji) dnešním studentům, kteří místo aby vytvořili vlastní referát, tak jej odněkud opíší. Dovolím si s tím trochu nesouhlasit a zkusím nějak rozepsat proč. Kdysi jsem slyšel nějaký příběh (jistě smyšlený) jak nějaký „normální“ muž koukal s nějakým úspěšným mužem na nějakou vědomostní soutěž, kde někdo odpovídal s přehledem na všechny otázky…