Z mailu kovarikova@firma.seznam.cz mi paní Kovaříková několikrát psala a já jsem dala jen "odpovědět". V takovém případě odchází mail na adresu toho, na jehož mail odpovídám. Nejsem blondýna, pane Janovský :-)
To mi tedy chcete veřejně tvrdit, že přesto, že jsem s Vámi podepsala smlouvu, přesto, že Vám platím za prokliky, nebudu se zobrazovat ve Vašem vyhledávači a třeba to opravíte až po Vánocích?
Laskavě mi vysvětlete, proč se mé výrobky již cca od úterý/středy nezobrazují, přestože mám přednostní výpis aktivní, limit 600,-Kč, a proklikáno 396,-Kč? K tomu jste se přece ve smlouvě se mnou zavázali, že budou mé výrobky ve vyhledávači zveřejněné, ne? Mně ten obchod živí, chápete to? Nemůžete mne přece vymazat před Vánoci z internetového obchodování jen proto, že jste najeli na nový systém a prostě ho nezvládáte!
Paní Kovaříková mi včera slíbila, že zjistí, v čem je problém, dosud se mi neozvala. Pro Vás je to jeden den, to je toho. Pro mne je to další den, kdy jsem bez zakázek. Přestože já jsem naši podepsanou smlouvu nijak neporušila. Takový pocit bezmoci jsem zatím nezažila..
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 353×
Přečteno 84 369×
Přečteno 47 969×
Přečteno 38 068×
Přečteno 31 588×