Odpovídáte na názor ke článku Máte e-shop? Za týden zkrachujete! (možná).
Možná by bylo nejlepší, pane Janovský, kdybyste mi poslal Váš mail a mohli bychom klidně řešit podrobnosti. Nevím, zda je vhodné pitvat v této diskusi vše, co mi vadí. Ale budiž. Vadí mi:
NEPRUŽNOST PLACENÝCH VÝPISŮ. Měla jsem stanovený limit na prokliky 200,-Kč. Když se proklikalo 198,-Kč, zadala jsem "výpis neaktivní". Jenže tam celý den viselo jen to, že "čeká na schválení" a další den mi přišlo sdělení, že je již neaktivní a že bylo proklikáno 396,-Kč. To je o 100% více, než jsem chtěla. Pane Janovský, když si jdete koupit auto za milion, také tam pak necháte klidně dvojnásobnou částku za stejné auto a vůbec se nad tím ani nepozastavíte?
Včera jsem se rozhodla zvýšit limit na 600,-Kč, ráno jsem to zadala, do konce dne tam viselo "čeká na schválení". Dnes je již výpis aktivovaný, proklikaná částka je stále těch 396,-Kč, a to proto, že se moje zboží nyní téměř vůbec
NEZOBRAZUJE. V zoufalství jsem volala paní Kovaříkové, ta chtěla písemnou stížnost. Dva odeslané maily se mi vrátily s tím, že "Doručení těmto příjemcům nebo distribučním seznamům se nezdařilo: kovarikova@firma.seznam.cz
V e-mailovém systému příjemce nebyla nalezena adresa tohoto e-mailového příjemce."
Takže vám už nefungují ani maily a telefonicky se se mnou nikdo nechce bavit.
TECHNICKÁ PODPORA NEFUNGUJE. Prý mají na vyřízení stížnosti 5 pracovních dní. No, to je pro mne jako obchodníka zcela ideální, když mi někdo po týdnu napíše, proč se mé zboží nezobrazuje.
Já už opravdu přemýšlím o medializaci toho, jak se Zboží.cz k nám prodejcům chová. Tady už totiž ani nejde o to, že bychom my prodejci chtěli po Seznamu nějaké služby zdarma a nechtěli za ně platit. Já třeba platit chci, ale nelíbí se mi jednání ze strany Seznamu - považují za normální, že nechají proklikat 2x více peněz, než jsem chtěla, nefungují maily, nefunguje technická podpora, za nekvalitní služby chtějí peníze a vůbec se za to nestydí.
Vy se divíte, že mám potřebu proklikávat své vlastní zboží? Já se u výrobků, které mám skladem, snažím být nejlevnější. Když mi pak vyběhne, že u ostatních obchodů stojí položka 600,-Kč a já ji mám uvedenou za 900,-Kč, tak potřebuji vědět, co se mi tam zobrazuje (ostatní tam mají 50ml balení parfému a já tam mám velkou sadu s tělovým mlékem a sprcháčem). Status bar mi nijak nepomůže, protože mám dlouhé názvy oddělení a ve status baru se mi po řadě čísel objeví jen název mého obchodu a začátek názvu mého oddělení, takže z toho opravdu nepoznám, zda jste mi tam zařadili balení 50ml, 100ml, tester nebo velkou sadu. Není to jen můj problém, když si najedu na jiné firmy, také se často ve status baru zboží neukáže. Když si v administračním rozhraní v Položce zadám název zboží, u kterého chci zkontrolovat, jak je napárované, stále se mi objevuje jen: Nastala chyba systému. V průhěbu zpracování Vašeho požadavku došlo k chybě.
Opakujte akci později." TAKŽE ANI TOTO NEFUNGUJE.
Vůbec Vaše párování položek je někdy neuvěřitelné. Například zde:
http://www.zbozi.cz/?q=pour+femme&r=zbozi1&sId=1dIp9N11AF3pyY7C9yYk
třetí položka od konce nazvaná Pour Femme EDT s obrázkem parfému od firmy Boucheron. Po rozkliknutí se objeví dvě varianty: první s obrázkem Giorgio Armani Acqua di Gio a nápisem "Chanel Allure" (TOTO SAMO O SOBĚ JE NESMYSL)a druhá s obrázkem opět Giorgio Armani Acqua di Gio a nápisem "Giorgio Armani Acqua di Gio". Takže tady už není žádný Boucheron, jehož obrázek byl u názvu položky Pour Femme EDT. Po rozklikání nápisu "Chanel Allure" se objeví parfémy od Charriol, Dupont, Boucheron, ale vůbec žádný Chanel Allure. Po rozkliknutí nabídky Giorgio Armani Acqua di Gio se objeví parfémy Boucheron, Ferragamo, Dupont, Gucci, Charriol, ale ani jeden Armani Acqua di Gio.
Ptám se Vás, pane Janovský, proč za toto máme platit za proklik 1,-Kč, když tam zákazník požadovanou vůni vůbec nenalezne? Pod heslem Chanel Allure není jediný Chanel Allure a pod heslem Giorgio Armani Acqua di Gio není jediný Armani? Uvědomujete si, kolik toho zákazník prokliká zcela zbytečně, aniž by našel požadovanou vůni? Proč to máme platit my, obchodníci?
Pane Janovský, konkrétně v tomto výše uvedeném případě, já bych to nazvala OKRÁDÁNÍM nás obchodníků z vaší strany.
A Vy mi napíšete, že tedy nemusím na Zboží.cz být. To je Váš přístup k zákazníkům? Protože Vašimi zákazníky jsme my, obchodníci, my Vám platíme. Takže stojíte jen o ty obchodníky, kteří budou "držet hubu a krok" a platit jako mourovatí za vaše nekvalitní služby?
Paní Kovaříková mi sdělila, že těch stížností máte hodně a že je řešíte postupně. Takže mohu čekat, že na mne dojde řada kdy? Až se Vám to bude hodit? Až bude po Vánocích? Opravdu super přístup.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 359×
Přečteno 84 372×
Přečteno 47 974×
Přečteno 38 076×
Přečteno 31 593×