Dobrý den, Hanko.
Je mi líto, že se Zbožím máte tak špatnou zkušenost. Jestli ale opravdu potřebujete proklikávat své výsledky a bojíte se clickfraudu, musím Vám doporučit, abyste používala základní neplacenou verzi, případně abyste nepoužívala Zboží vůbec.
Chcete-li zkontrolovat odkazy, není vždy nutné je proklikávat. Když se najede myší nad odkaz, objeví se adresa ve status baru. Z ní už většinou poznáte, jestli odkaz vede správně. Nevím o tom, že by si na podobnou věc někdo další stěžoval. Obchodníci zřejmě nemají nutnost proklikávat si své vlastní odkazy. Proklikávání cizích obchodů řešíme základními nástroji proti clickfraudu.
Dodací lhůtu samozřejmě lze nastavit pro každý výrobek zvlášť. Je to součástí datového feedu.
Jak jistě chápete, podpora, na kterou píšete, má svoje limity. Samozřejmě by bylo skvělé, kdybychom mohli odpovídat na každou stížnost. Opravdu se o to snažíme, ale přednostně řešíme dotazy, které jsou konkrétní a se kterými se dá něco udělat. Kdybych například jako dotaz dostal to, co jste výše popsala v příspěvku, nevěděl bych, jak reagovat. Moje odpověď by asi zněla "beru na vědomí, že si stěžujete". Ani mně se totiž nelíbí všechny detaily, jak Zboží funguje, takže to chápu. Ale na tak komplexní stížnost je těžké hledat rady.
Když to proberu: stěžujete si na cenu. Slevu Vám dát ale nemůžeme, protože na to nemáme nástroje. I tak bychom dávat slevu nechtěli. Párování výrobků do databáze někdy chybuje, to řešíme. Ale řešíme to systémově, tedy ne případ od případu (to by nešlo).
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 353×
Přečteno 84 367×
Přečteno 47 968×
Přečteno 38 068×
Přečteno 31 588×