Odpovídáte na názor ke článku Máte e-shop? Za týden zkrachujete! (možná).
Jsem rád, že jsem před rokem uzavřel své e-shopy a opustil tuhle sféru. Unavoval mě neustálý boj s vyhledávači a agregátory zboží které mě s pozice své síly neustále nutily navyšovat náklady na provoz e-shopu. Dušan Janovský píše, že budou odstřižené shopy "které si neváží svýc zákazníků". Lze však dávat rovnítko mezi shopy které mají vymazlené SEO a platí prokliky v agregátorach a tím jak si vážím nebo nevážím svých zákazníků? Určitě ne. Zvláště u SEO které je postavené na tom jak kdo umí nebo neumí "obechcat" vyhledávače a ne jakou má přidanou hodnotu směrem k zákazníkovi. Rozhodně bych tedy nestavěl zpoplatnění Zboží jako službu konečnému zákazníkovi. Spíše naopak. Na všechny náklady e-shopu (třeba i na prokliky v agregátoru) si musí e-shop nějak vydělat a ve finále to zaplatí onen koncový zákazník. Nechtěl bych aby můj příspěvek vyzněl nějak útočně vůči Seznamu (je to jejich byznys a celkem logicky se snaží vydělávat kde to jde). ale tak nějak jsem fakt rád, že už se toho nemusím účastnit ;)
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 359×
Přečteno 84 372×
Přečteno 47 974×
Přečteno 38 076×
Přečteno 31 593×