[1] No právě - obchodně mi to logiku nedává, "lidsky" ano. Já mít ve dvou lidech většinový podíl ve firmě s 32 miliardovým (USD) majetkem a s každoročním zaručeným čistým ziskem 4 miliardy USD (a to i poté, co utrácím za všechno, co se mi líbí či mě ohrožuje), tak v sobě asi taky najdu trochu tu lidskosti a pustím chlup v zájmu vyššího dobra.
A když bych odešel, tak s velkou pompou a prostě bych ty necenzurované výsledky začal nabízet (a ještě je propagoval na homepage) tak dlouho, dokud by mě neodstřihli (a jistě by si to za tu dobu pár set milionů lidí přečetlo a možná to konečně vyvolalo nějakou vnitřní diskusi)
[2] netvrdím, že je pravým, tvrdím je je idealistický a můj ;)
[3] ano, to si Google zřejmě také myslel před 3 lety, ale ukázalo se, že tomu tak není. Protože jedna věc je, aby nějaká informace někde byla, druhá aby tam byla k nalezení. Protože aby byla k nalezení, tak na ni podle Pagerank algoritmu musí (hodně) webů odkazovat a čím více na ni někdo odkazuje, tím je větší pravděpodobnost, že ji banda cenzorů najde.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 301×
Přečteno 84 343×
Přečteno 47 901×
Přečteno 37 998×
Přečteno 31 522×