[13] vtip je, že Google má tolik volných peněz, že si může dovolit koupit kohokoliv, a když to nepůjde, tak kohokoliv obejít, udělat vlastní řešení a kohokoliv marketingově utlouct. Většina uživatelů internetu na světě vidí Google 10× denně, jen v pár zemích má většinu někdo jiný, a i tam je dohání, výjimkou tedy možná bude Čína. Ale Číňan si stejně kupuje jen čínské zboží, takže mimočínští stejně v číně neinvestují.
To že to bude ve výsledku nejspíš ztráta asi nikdo nepochybuje. Udělat něco, co přináší zisk je snadné. Udělat ze zásady něco i přes finanční ztrátu, to už chce koule.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 301×
Přečteno 84 343×
Přečteno 47 901×
Přečteno 37 998×
Přečteno 31 522×