Ecommerce - Témata označená nálepkou SEO

  • Jak vyčnívat nad ostatními v organickém vyhledávání Google

    Dohání mě chuť zase trochu psát. Tentokrát si dáme něco technomarketingoidního. Rich snippets. Schema.org. Microdata. Že nevíte, o co jde? Měli byste, pokud chcete vyčnívat nad ostatními v přirozených výsledcích vyhledávání Google. Díky strukturovaným mikrodatům určujícím co bude v dané části obsahu vlastně popsáno, můžete výrazně odlišit svůj výsledek vyhledávání od těch ostatních a to dost znatelně.
  • Rychlost je to, oč tu běží

    Není to nic nového pod sluncem. Weby s rychlou odezvou, které se načtou v řádu pár vteřin jsou hodnoceny lépe snad na všech úrovních – od návštěvníků webu, přes vyhledávače až po administrátory serverů. Všichni je milují, všichni hodnotí rychlost kladně. Pro SEO je to plus, pro optimalizaci konverzního poměru je to plus.
    8. 9. 2016 15:37 (aktualizováno)
  • Nezapomeňte přesměrovávat

    Jedno z pravidel SEO optimalizace pro vyhledávače je nezapomenout přesměrovávat. Myslím tím samozřejmě běžné rewrites a to jak formou přesměrování, tak i podstrkávání obsahu. Na podstrkávání obsahu pozor – hodí se např. v situacích, kdy potřebujete nahradit nějaký nedostatek Vašeho CMS systému (publikační / redakční systém). Osobně jsem využil podstrkávání mnohokrát pro zajištění optimálního robots.txt v rámci vícejazyčného webu na vícero doménách, který je spravován pod jednou instancí administ
    10. 7. 2014 14:45 (aktualizováno)
  • SEO je koncepce a strategie

    Mnozí marketéři, manažeři internetového marketingu a ecommerce konzultanti se tváří, že snědli všechnu moudrost světa a jejich posláním jsou analýzy, reporty, ROI, excelovské tabulky, meetingy a další věci, které jsou z mého pohledu důležité, ale jsou jen jednou stranou tak rozsáhlého oboru, jakým bezesporu optimalizace pro vyhledávače je.
    10. 7. 2014 14:42 (aktualizováno)
  • 100% bounce rate a 0:00 strávená doba na webu

    Pro nyní aktuální projekt eshopu cíleného na americký trh řeším aktuálně interpretaci statistických dat webové návštěvnosti, která mi poskytuje ke zdrojům a kvalitě návštěvnosti Google Analytics. Musím s politováním říci, že ne vždy najdete v tomto nástroji, určeném pro detailní webové analýzy, vše co potřebujete.
    10. 7. 2014 14:42 (aktualizováno)
  • Prosaďte se na americkém internetu

    Mnozí online prodejci mají co dělat, aby se prosadili v prostředí českého internetu. Jaké to potom je prosadit se na internetu v USA? Jeden by řekl, že to musí být podobné – nějaké to SEO, zpětné odkazy, Facebook … Bohužel opak je pravdou a ve většině případů je šance na úspěch na americkém trhu díky internetu mnohonásobně nižší než na trhu místním, který všichni dobře známe.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).