Hlavní navigace

nakvalitní služby UPC

30. 11. 2007 11:57 (aktualizováno) | david

Dnes jsem se rozhodnul snížit internetový tarif u UPC z Light na Easy a zavolal na zakaznickou linku 844 222 111, kde jsem se po minutě dovolal na operátora. Když jsem mu sdělil požadavek, tak mě informoval o tom, že on dělá navyšování služeb a snížení musím zavolat na jinou linku 241 005 100. Na žádost o přepojení v rámci UPC i sdělil, že to nejde.

Následně jsem volal 21 minut, abych se dostal v pořadí na operátora. Když pominu cenu hovoru, tak přístup UPC k zákazníkům, kteří si chtějí snížit tarif internetu je velice negativní. Když nám chcete platit méně, tak si počkejte na placené lince, třeba hodinu.

Přitom na lince, kde se zvyšují tarify se rychle ozve operátor. U takové firmy se nejedná o špatné rozložení operátorů na klientských linkách, ale záměrný přístup, kde připlácení má přednost a snižování je záměrně zajištěné méně operátory. Někteří lidé to vzdají a nechají si drahý tarif UPC. Přitom stačí obvykle půlhodinka volání.

Snížení rychlosti linky je od 1.9.2007 zpoplat­něno částkou 350 Kč a 30 dní po výpovědi Vám bude fakturován původní tarif. K poplatku snad nelze nic dodat, monopol v oblasti kabelového internetu nese pro UPC vyšší zisky.

Pro ty kdo ještě váhají nad UPC a jiným poskytovatelem, uvedu řešení problému nefunkčního internetu. Kvůli častým výpadkům internetu jsem poslední rok na UPC provolal několik set Kč, vždy po nějaké době se problém vyřešil. Před rokem, když mělo UPC ještě konkurenci v Karnevalu byla oprava za krátkou dobou a výpadek snad 2× ročně.

Pro ty, kdo mají jiné možnosti připojení nedoporučuji UPC. Snížením poplatku na 555 Kč za 3M linku se dostanu na cenu, kdy mi výpadek na den nebude vadit a nikam nebudu volat. Mám záložní (ale pomalejší) připojení přes GPRS Vodafonu a ten naštěstí nepadá. A i kdyby, tak mám spojení na operátora okamžitě na Bussines Lince.