Dnes jsem se rozhodnul snížit internetový tarif u UPC z Light na Easy a zavolal na zakaznickou linku 844 222 111, kde jsem se po minutě dovolal na operátora. Když jsem mu sdělil požadavek, tak mě informoval o tom, že on dělá navyšování služeb a snížení musím zavolat na jinou linku 241 005 100. Na žádost o přepojení v rámci UPC i sdělil, že to nejde.
Následně jsem volal 21 minut, abych se dostal v pořadí na operátora. Když pominu cenu hovoru, tak přístup UPC k zákazníkům, kteří si chtějí snížit tarif internetu je velice negativní. Když nám chcete platit méně, tak si počkejte na placené lince, třeba hodinu.
Přitom na lince, kde se zvyšují tarify se rychle ozve operátor. U takové firmy se nejedná o špatné rozložení operátorů na klientských linkách, ale záměrný přístup, kde připlácení má přednost a snižování je záměrně zajištěné méně operátory. Někteří lidé to vzdají a nechají si drahý tarif UPC. Přitom stačí obvykle půlhodinka volání.
Snížení rychlosti linky je od 1.9.2007 zpoplatněno částkou 350 Kč a 30 dní po výpovědi Vám bude fakturován původní tarif. K poplatku snad nelze nic dodat, monopol v oblasti kabelového internetu nese pro UPC vyšší zisky.
Pro ty kdo ještě váhají nad UPC a jiným poskytovatelem, uvedu řešení problému nefunkčního internetu. Kvůli častým výpadkům internetu jsem poslední rok na UPC provolal několik set Kč, vždy po nějaké době se problém vyřešil. Před rokem, když mělo UPC ještě konkurenci v Karnevalu byla oprava za krátkou dobou a výpadek snad 2× ročně.
Pro ty, kdo mají jiné možnosti připojení nedoporučuji UPC. Snížením poplatku na 555 Kč za 3M linku se dostanu na cenu, kdy mi výpadek na den nebude vadit a nikam nebudu volat. Mám záložní (ale pomalejší) připojení přes GPRS Vodafonu a ten naštěstí nepadá. A i kdyby, tak mám spojení na operátora okamžitě na Bussines Lince.
Jsem dlouhodobým zákazníkem UPC (a jejích předchůdců Kabel Plus, DKM atd.). Mohu ze zkušenosti říct, že kvalita podpory je opravdu příšerná. Několikrát jsem absolvoval více než hodinové čekání v pořadí na lince podpory, kam jsem volal mimo jiné proto, že mi emailem potvrdili něco, co ve zkutečnosti neudělali. Stalo se mi také, že operátor, který nebyl schopen a ochoten problém řešit, jednoduše zavěsil. Monitorování a záznam hovorů u UPC asi nefunguje, protože jinak by tito lidi dávno propustili. UPC má opravdu příšerné chování, ale nejspíš ví, že si to díky svému monopolnímu postavení na trhu může dovolit, protože mnoho lidí nemá kvalitní alternativu.
Uvažte třeba, že UPC dosud nebylo schopno dát na své stránky seznam programů dle lokalit. Zákazník si nemá možnost zkontrolovat faktury online nebo se o víkendu dovolat na zákaznickou podporu.
Omezení rychlosti v takovém případě způsobuje patrně router (nestíhá překládat adresy - NAT).
Doporučuji vyzkoušet připojit jedno PC přímo k modemu (+ vypnout a zapnout modem). Jestliže takto bude rychlost OK, pořídit rychlejší router.
kotouc@makofka.com
Mam UPC (karneval) internet 2 roky. Vypadky internetu snad jen 3 o kterych se driv vedelo a 1 o kterem se nevedelo :-D Jen posledni dobou to pada 3 denne spadne ale hned naskoci po restartovani modemu nebo po zakazani sitove karty v notasu a opetovne povoleni. O mem problemu vedi uz treti tyden presne 18 dni mezitim mi jednou volali ja byl v praci tak jsme nemohli nic ocheckovat tudiz se mi technici ozvou je tomu tyden a porad nic :-(
Jinak krom poslednich vypadku jsme spokojen.
Připojení od UPC mám od září 2006 (= 15 měsíců) a za celou dobu jsem nezaznamenal jediný výpadek. Zákaznickou podporu jsem musel kontaktovat jedinkrát (zavedení platby inkasem) -- stačilo vyplnit kontaktní formulář na webu a do tří dnů přišla mailem omluva spolu s oznámení, že změna byla provedena...
Tím samozřejmě netvrdím, že někdo jiný problémy mít nemůže, ale a priori odsuzovat/odmítat UPC mi fakt přijde zbytečné, zvláště, když většinou jiná lepší volba není... ADSL od TO2? Děkuji, nechci...
Jj, jejich zákaznická linka je kapitola sama pro sebe. Dovolat se tam v rozumném čase a za rozumné peníze, je skoro nemožné. Mě osobně se to nepodařilo nikdy. Ještě, že jsem měl štěstí a na nástěnce v mém domě jsem našel kontakt na UPC zástupce pro naši oblast. Tam se dovolám vždy a vše se řeší mnohem rychleji, bohužel, ne každý má takové štěstí s domovní nástěnkou :)
Ke konci roku (22.12.2014) jsem si objednal levnější a rychlejší baliček od UPC. Objednávku jsem vyřizoval elektronicky a do poznámky k objednávce jsem dopsal žádost o výměnu nefunkčního modemu.
Další den se mi ozvala operátorka s tím že mě přepojí na technika a mám mu popsat problém. Na otázku kdy bude nová služba aktivní mi sdělila že jim tato informace o změně služby asi ještě nepřišla (ačkoliv o vadném modemu v poznámce pod objednávkou věděla). Telefon s technikem proběhl rychle kdy jsem mu popsal problém a bylo mi řečeno že přijde další den. Technik přišel, problém vyřešil a po mém dotazu jak je to se změnou služby mi bylo řečeno že o ničem takovém neví a odešel. Po novém roce mi volal operátor a nabízel novou službu. řekl jsem mu že jsem již objednal 40+ v akci ale že se mi stále nikdo neozval. Říkal mi že o tom nic neví ale na můj dotaz jestli by se mohl podívat do zpráv kde objednávku skutečně našel mi odpověděl že akce již skončila a že si mám objednat něco jiného a že mi s tímto problémem nemůže pomoct. =/
Opravdu komicke, kdyz ohledne spolehlivosti a technickych parametru (rychlost je trvale jaka ma byt a ne 40% jako u Paskvil-ADSL) jina lepsi volba neni. Zakaznicka linka je strasna, ale kontaktovat je lze i emailem. Mam Internet pres kabelovku uz sedm let a za u dobu byly jen dva vetsi vypadky. Ve srovnani s jinymi moznostmi, ktere treba nejdou tri dny v mesici je to v teto zemi temer zazracna sluzba. Nezajima me FUP, nestahuji kraviny, zajima me aby to fungovalo 24 hodin denne, 7 dni v tydnu.
Potvrzuji, že v posledních měsících (asi od léta) mám výpadek takřka obden, někdy i každý den, vždy na 5-60 minut, vyjímečně i 2 hodiny (nejčastěji dopoledne a večer). Bohužel jiný poskytovatel vysokorychlostního internetu v mé oblasti není, tak to musím trpět :(
Me by vubec nenapadlo,ze kdyz neco oproti jnym nabidkam tak draze platim,ze to nebude fungovat za me penize..A nefunguje 30tka rychlosrt,ma jen stezi 18,no to snad ne?
V lete jsem si nechal taktež snižit tarif internetu. zaslal jsem svuj požadavek přes formulář a za dvy dny mi volali z UPC ze je to zařízeno a že za 30 dní začne tarif platit.
ŽÁDNÝ PROBLEM
Internet od UPC mam od července 2005 a žádný vypadek jsem ještě nezaznamenal (bydlim na Praze 6).
Taktež instalace, objednaní a podepsaní smlouvy byylo v pohodě.
O UPC vlasně vím jenom když mi každej měsíc posilaj vyučtování.
Internet od firmy z velkou 0 opravdu nestojim.
Od UPC internet nemám. Ale zkušenost s jejich hotline jo. Mám totiž od nich kabelovku. Na žádost o snížení tarifu nereagovali 3x (1x přes Inet, 1x přes telefon, 1x dopisem). Jelikož není žádná konkurence a CNN přes obyčejnou anténu nechytím se zatnutými zuby zůstávám jejich zákazníkem. O takovéto služby by se měl zajímat ÚOHS....!!!
Podobné je to aj u nás na Slovensku. Ja mám našťastie od nich len káblovú TV a teraz iba základný súbor. Pôvodne som mal rozšírený balík TV programov, ale vzhľadom na ich nekorektný prístup k zákazníkom (svojvoľné výmeny TV staníc, odobratie niektorých staníc a pridávanie TV staníc, o ktoré nie je medzi ľuďmi záujem), som sa rozhodol, že prejdem na základný balík.
S realizáciou digitálnej televízie, prejdem úplne na digitál a chcem čím skôr zabudnúť na takých hajzlov, ako je UPC.
nevim lidi co tu trikate o poskytovatelech. www.nfx.cz - zjistete si obcanske sdruzeni, ktere je ve Vasi oblasti a nasledne zkontaktujte. Na Kladne kdyz jedete pres dobrej spoj je rychlost velice dobra. V CZelanetu i opravdu v desitkach mb/s in/out.
Od Karnevalu jsem měl nejprve jen televizi, poté internet a telefon. Celkem v pohodě. Poté je převzal UPC a já jsem současně dostal nabídku od jiného poskytovatele internetu i VOIP telefonu, za mnohem příznivějších podmínek. Váhal a porovnával jsem asi dva měsíce, ověřil jsem si spokojenost klientů mého nového poskytovatele služeb a UPC jsem dal výpověď (jen datové a telefonní služby). Zkoušel jsem to telefonem - no viz přispěvatelé nade mnou. Takže písemně, trocha "právničiny" v textu výpovědi a poslal jsem to s doručenkou. (doručenka je velice důležitá pro případný právní spor, máte v ruce důkaz že adresát zásilku přijal, samotný podací lístek nemá takovou právní sílu).
Třetí den po odeslání mi zavolala operátorka UPC, že berou na vědomí, za týden jsem měl písemné vyjádření, za měsíc si přijel technik pro modem a "finíto".
Doporučuji všem řešit problémy např se snížením tarifu, nebo odhlašováním služeb stejným způsobem. Doručenkový dopis na rozdíl od protelefonované hodiny vyjde neskonale levněji.
Mám UPC Internet + TV od března 2003 a prodělal jsem i stěhovaní s kompletním odhlášením a přihlášením včetně vracení modemu (poslal jsem ho Českou poštou na adresu UPC, žádné obstrukce jsem nezaznamenal). Zásadně pro komunikaci s UPC používám formulář na jejich stránkách.
Momentálně platím asi 800 Kč měsíčně (TV mini a UPC Light + upspeed booster 5120 / 1024 kbit/s). Připojení monitoruju Nagiosem zvenku, takže vím, že nějaké výpadky jsou, ale ty přesahující jednu hodinu bych za ta léta spočítal na prstech jedné ruky. Netbox končí asi 150 m od místa mého bydliště (Novoměstská ulice, Brno). S UPC jsem spokojený až na ceny některých služeb. Když UPC vypadne, nahodím T-mobile 4G nebo EGPRS, ale většinou než stihnu přehodit SIM z mobilu do modemu, tak UPC zase naběhne.
ntw
Jsem původním zákazníkem Karnevalu a byl jsem velmi spokojen. Za cca 3 roky jeden neplánovaný výpadek a cca 2x předem hlášený výpadek. Hotline fungoval výborně a nikdy nebyl problém se domluvit.
Od té doby co to převzalo UPC, tak jsou výpadky nebo alespoň pokles rychlosti několikrát do měsíce a předem neoznámí samozřejmě nic. Ve fakturacích mají neuvěřitelný bordel, nedá se k nim dovolat a když se mi to konečně podaří, tak si reklamaci přehazujou jak horkej brambor až to ten poslední zavěsí.
Asi to vyřeším tím dopisem s doručenkou, ale bude v něm rovnou výpověď. Docela zvažuji přejít k Bluetone Angel.
Výpadky u UPC od léta hrozné. Napsat přes jejich formulář nebyla žádná změna. Odpověd nedošla žádná. Po dvou dnech výpadku jsem se po několikátám psaní hlášení výpadku a jednoho asi 20 minutového volání dočkal změny. Teď jsou výpadky už kratší... Od doby, co se sloučili s Karnevalem výpadky a tragédie řešení výpadků. Přitom dříve jsem byl tak spokojený. Konkurenci na ně! Nebudu už línej a projdu si možnosti připojení mimo kabel. Měl jsem z toho obavu, ale výpadky na kabelu nemohou být na bezdrátu častější.
Pánové, zkuste mne překonat. Mám jejich trojitou službu (telefon,TV,internet). Měsíc mám rychlost sníženou na 1/25 smluvené rychlosti, internet neustále padá a ze tří počítaču lze připojit pouze jeden. Rozvod přes router je nemyslitelný, protože pak nejede internet ani na jednom z počítačů. Telefon vypadavá, někdy nefunguje vůbec, takže i zákaznická linka (jejíž číslo zmizelo z UPC.cz) je nepoužitelná. TV vypadáva DIGIsignál, takže jede pouze analog a to i v nehorázné kvalitě. Stížnost prostřednictví telefeon jsem vzdal, a proto jsem napsal stížnost e-mailem, na který mi odpověděli ihned druhý den, ale stylem, že chyba je u nás a za problém si můžeme sami, protože signál máme dobrý (měřili v poledne, kdy nikdo nebyl doma, a neměřili ani stabilitu ani rychlost). Na můj druhý e-mail, kde jsem použil argumenty a i paragrafy zákonů již pro jistotu neodpověděli vůbec (nyní je to 14 dní). Měl jsem Karneval i O2 a oba dva poskytovatelé byli zlatí. Proto bych se chtěl zeptat, zda-li někdo z vác prosím nemá určitý tip na připojeni internetu v Brně-Lesná.
Děkuji
UPC je špatná firma,neustále vypíná net,a co je horší mění nám ,haha, pevnou IP adresu...Každý měsíc kolem první dekády net se odpojí a nic ,žádné upozornění,nekomunikace...ale to je popsáno již výš..Čili jenom potvrzuji,kdo UPC zvažuje tak brzy bude litovat.Zlaté časy Karnevalu.
Mě pro změnu UPC poslalo dopis s tím že dlužím 540,- Divné,ve výpisech z účtu vše sedí a vše zaplaceno.
Tak jsem volal..... nedovolal
Tak jsem psal mejla.... hurá...
Jejich odpověď zněla .... Tímto se Vám velice omlouváme, že jste nebyl již dříve informován o novém čísle účtu i variabilním symbolu, aby jste mohl v bance vše změnit a nedošlo k nedoplatku, který vznikl tím, že platba z účtu neproběhla.
Nové číslo účtu ...bla,bla,bla... prosíme aby jste toto v bance změnil, děkujeme.
Kuwa a kde jsou moje peníze???????
Souhlasím s kritickými názory na tuto organizaci.jdou především po penězích.Když tato firma převzala Karneval,tak mě od nového roku zrušila některé programy(moje),a jiné-humus mi přidala.Když jsem se chtěl na ně obrátit dotazem,neje že jsem nemohl sehnat tel.kontakt,ale pak mi telefon nebrali.Při osobní návštěvě v Brněnském středisku mě málem vyhnali a doporučili změnu dodavatele signálu,ještě prý se rád vrátím.To mě dorazilo.Kam by prý přišli,kdyby se měli zabývat každým z 2500 zákazníků!!Dotazy prý zásadně mailem,či Faxem.Ale co moje babička 80 letá s faxem a internetem???
Bohužel, taký já mám s UPC klientským centrem nedobré zkušenosti.
Naštěstí už nějakou dobu namám proč tam volat ...
http://magazin.softimage.cz/klientske-centrum-upc-s-problemy-nam-nevolejte/
Já jsem rušil službu analogové televize od UPC jen kvůli tomu, že jsem prodal byt a stěhuji se do zahraničí. Připadalo mi divné, že na svých webových stránkách UPC nemá ani telefonní kontakt na zákaznickou linku ani adresu svého sídla. To se mě jevilo jako podezřelé. Odeslal jsem tedy formulář na zrušení linky přes internet. Ale nedalo mi to a našel jsem si ještě telefonní číslo na těchto stránkách.
Napřed jsem očekával to nejhorší, ale při zavolání jsem čekal asi jen 5 minut na operátora a ten mě velmi schopně pomohl. Ještě musím počkat zda se stane to co mi řekli, že se stane. Poplatek za zrušení není, akorát je 35 dní výpovědní lhůta, takže musím zaplatit ještě i za únor, ale tak dobrá. Tak uvidíme jak to dopadne.
Pročítal jsem si všechny připomínky na tomto blog ohledně služeb UPC a rád bych vám dal všeobecnou perspektivu i ze zahraničí. To, že se na lince někdy musí čekat 20 minut i déle, věřte mi, se děje i v Kanadě a Americe. I tam se stává, že vám operátor někdy řekne jak něco změní a pak se to nestane nebo o tom není ani záznam. Čím větší firma a čím větší má monopoly, tím je kvalita zákaznických služeb nižší, ať je to v Kanadě nebo České Republice.
Navíc, některé velké americké firmy mají své zákaznické centra v místech jako v Indii, kde je podstatně levnější pracovní síla, takže voláte do Indie aniž by jste to věděli, a někdy ti operátoři ani neumějí pořádně anglicky.
Co se týče provolání peněz za čekání na lince na operátora, to je unikátní pro Českou Republiku. V Kanadě i Americe totiž má každá firma nabízející služby na telefon, internet, kabelovou televizi, kreditní karty, atp. i banky vždy telefonní čísla na zákaznické linky zdarma. Je to kapitalistická mentalita, že zákazník je nejdůležitější.
Porovnávaje obecný přístup firem v České Republice (jak českých tak zahraničních s českým vedením) k zákazníkům oproti přístupu firem v Kanadě a Americe, musím říct, že služby v Kanadě a Americe jsou daleko víc přehledné, srozumitelné a průhledné. Firma automaticky zákazníkovi nastolí přesně co služby obnáší a hlavně kolik co bude stát, a jakékoliv změny zákazníkovi včas dopředu nahlásí.
Například, moje osobní zkušenosti s Vodafone jsou takové, že i když jsou jejich služby celkem na úrovni, několikrát jsem od nich zjistil o něčem o čem mě oni automaticky měli informovat. Například, řekli mi, že nepoužitá částka měsíčního paušálu se přenese do druhého měsíce, ale už mi neřekli, že ten druhý měsíc se případně tato částka už nepřenese na další měsíc. Připadá mi to, že tohle je pravidlo stanoveno proti zákazníkovi a s takovým jsem se v Kanadě nikdy nesetkal. Mimochodem, bydlel jsem v Kanadě 20 let.
lidi, diky za otevreni oci ... snazim se najit kvalitni sluzbu pro it, tv a tel. a nemam jeste zadne osobni zkusenosti. V praci je to ok. Nahodou me doma navstivil zastupce u:fon, skocila jsem na jeho lakavou nabidku a obratem vypovedela, protoze nemaji v mem bydlisti it pokryti. Zatim jsem zaplatila mesicni poplatek a nikdo se mi neozval na vraceni pristroje a moji vypoved. Asi se na domaci it vykaslu ... na tohle nemam cas a nebavi mne to.
ja sem zatim volal na linku 2x a to tak ze sem si nasel ve vseobecnych podminkach adresu na seznamu sem si nasel jejich telefoni cislo na ustrednu v praze tam me automat prepojil na linku a volal sem 2x jednou odpoledne jednou vecer a v pohode (poprve okamzite podruhe cca 10s. takze k nim asi prejdu jelikoz to co dela muj provider taky nema meze.
zdravím,škoda mluvit o UPC ,už několik měsíců snimi řeším stejný problém ve večerních hodinách zpomalování rychlosti netu a pořád stejná písnička (odpověď).fakt je to k neudržení.... Ani nechtějí odepsat ohldeně ukončení smluvního vztahu (posílal jsem tam 2 stížnosti a nic,tak teď se zmiňuji o tom když píši problém stím pomalým netem) snad čekaj že jim budu volat,to bych provolal milióny....... sry za hrubky ale jsem totálně už nasr.......
No nechám nářku nad rychlostí a ost. nedostatky. Již dost dlouhou dobu toto používám, ale zatím se nic lepšího neobjevilo. Vše ostatní je jen lákadlo a ve finále vždy zjistím, že zůstávám u UPC. Nejvíce mě však štve, že vždy když je nejaký leták s nabídkou u UPC, tak vlastně nově přihlašujícím nabízejí za stejné služby, které odebírám já úplně jiné ceny (prostě výhodnější), ale aby stávajícím zákazníkům nabídli nějaké výhody, vždyt bez nás by tu nebyli. Těším se, že někdy snad brzo se dostane na trh nějaký jiný dodavatel, který nebude chtít jen na krásné líbívé sliby nefér někoho oškubat, ale bude mít zájem získát klientelu v co největším měřítku za přijatelné služby a zajímavé ceny. No to je asi sci-fi.
Tak 3 až 4 měsíce na zad mi začal padat net /UPC - Černý Most, P9/ a přitom na modemu svítí všechna světýlka. Na hodinu, na tři, na 20min a pod. Obden, jednou za týden-tak různě. Na noťasu který je připojen WIFInou také nejde. Z UPC mi odpověděli, že mají síť v pořádku, a že mám zavirovaný komp. Mám komp chráněný NODem 32 /ne home verzí/ odepsal jsem zpátky. Odpověď ta samá: máte zavirované PC. Tak nevím.
Vazeni, UPC je velmi nesolidni firma. Nemate sanci se tam dovolat a ani se nedovolate kolikrat, na dotazy pres jejich formular v lepsim pripade cekate mesic v horsim se odpovedi nedockate vubec, maji bordel ve fakturach, ale pokud jim dluzite volaji vas jeste predtim nez dane obdobi skonci. Jinak k volani pouzivam program FREECALL... stahnete z netu. Tento program umoznuje volat do 23 zemi Evropy na pevnou linku zcela zdarma. Takze vyuzivejte tento program a nedavejte tem smejdum z UPC vydelavat i na tel.hovorech. Ja sam uvazuji ze jejich UPC internet si zrusim a prejdu ke konkurenci. V brne to snad takovy problem nebude.
No zdá se, že UPC zákaznická linka je už pro mě minulostí. Teda, abych byla přesná - na základě jakéhosi automaticky vygenerovaného emailu o nedoplatku za rok 2007 jsem minulý týden volala na zákaznickou linku "Karnevalu", která byla vždy zdarma a kterou jsem měla v minulosti vyzkoušenou a byla s ní spokojená. Tentokrát ovšem vše trvalo nějak "déle" - zhruba 10-15 visím na telefonu a poslouchám trapnou hudbu, než to někdo zvedne... Pak mi slečna vysvětluje cosi o onom nedoplatku, o kterém nic nevím, neboť vše řádně platím a kontroluju... Dopočítá se prazvláštní ceny, kterou prý je třeba uhradit na účet ten a ten do data toho a toho. Záhada. Vrtá mi to hlavou, nedá mi to, a tak volám na zákaznickou linku "Karnevalu" ještě jednou. Naštěstí to zvedne ochotný mladík, který mi vše ohledně údajného "nedoplatku" vysvětlí a který mi nakonec sdělí veselou zprávu, a sice že žádný nedoplatek nemám. HURÁ!!! Raduju se. Ovšem jen do té doby, než mi přijde sms od mého mobilního operátora a já zjišťuju, že jsem během chvilky dvojitého volání na UPC provolala asi tak 200Kč...
Kde je informace, že zákaznická linka 844111116 už není zdarma? Mám být jasnovidec, abych to zjistila?
A jaké bylo mé překvapení, když jsem během konverzace s tou milou slečnou na telefonu zjistila, že mé karnevalové číslo smlouvy už nepatí a já mám číslo nové? Prý ho posílali poštou, ale já nic takového ve svých dokumentech, které si řádně zakládám, nemám.
Co se týče služeb, ZATÍM jsem spokojená, výpadky nějak neregistruju, pokud nějaké jsou. Ovšem s voláním jsem nadobro skončila. Už se těším, až si budu moci o dalším problému ZAMAILOVAT S AUTOMATEM.
Přečteno 24 905×
Přečteno 5 519×
Přečteno 5 249×
Přečteno 4 875×
Přečteno 4 736×