Kyslíci se zase vytáhli. Vzhledem k tomu, že jsme se letos několikrát stěhovali a přítelkyni O2 nestíhal posílat faktury na nově nahlášenou adresu, tak několik faktur chybí. Nyní, když žádala o přeposlání faktur, tak řekli, bez problému, 30 Kč za jeden měsíc. Ne nemohou je dát do jedné obálky a vzít si 30 Kč za poštovné. Oni chtějí 360 Kč za rok. A elektronicky? Tak to prý už vůbec neumí.
Doporučil jsem přítelkyni:
[3] Tester: CP poskytuje dve sluzby, ktere delaji vicemene totez, tedy preposilaji postu. Jedna je placena a druha zcela zdarma, detaily z hlavy neznam, ale co vim jiste, ze funguje presne tak, jak ma. Jestli se nemylim, maximum jsou tri mesice a pak to jde opet prodlouzit. Je mi lito, ale musim souhlasit s [1].
[5] Dobre jde to. Nasel jsem, ze posta ulozi zasilky jinam na postu kam si budu prat. Je ale potreba si tam dojit osobne a obcas tam zavolat jestli tam neco nelezi.
http://www.finexpert.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=17970
[8] To vim, ze sem vul. Taky treba blbec a idiot. Vypichnul jsem jednu vec, ale obecne na O2 mi vadi pristup k zakaznikum. Ale blbec a idiot jsem, ze jsem operatora jeste nezmenil. Jasne, ze je nesmysl nekde nadavat na operatory, na bankovni poplatky, pokud nasledne nezmenime operatora. Jit za jinam a za lepsim neznamena, ze to bude takovy kauf, ale prave Ti lide, kteri odchazeji a prichazeji zpusobuji, ze se snazi firmy zlepsit sve sluzby. Takze se obetuji a slibuji, ze hned po danich budu migrovat sve cislo do jine staje :).
O2 stejně jako jiní operátoři mají své výhody a mouchy. (pokud si chcete něco přivydělat navštivte nezávazně mé stránky www.shortyczech.ic.cz )
Odešel jsem od O2 k Vodafonu a jsem spokojený. U operátoři se mnou vždy jednali příjemně, narozdíl od O2, kde s vámi jednali jako se debilem co si neumí utřít nudli u nosu. Je to hlavně o přístupu k zákazníkovi. O2 mi na mobil věčně posílalo nějaký pí*oviny, o které jsem nestál. Aktivovali mi balíčky služeb které jsem si neobjednal a nepovažovali za nutné mi to dát nějak vědět. Vodafon to dělá přesně opačně. Když mi něco aktivovali, na zkoušku zadarmo, dali o tom vědět včas a slušně. Když jsem u O2 žádal o přeložení linky, trvalo to několik měsíců. Přitom je to operace na 5 minut. Jasně, nemají jenom mě, ale přeložení linky netrvá 5 měsíců, 20 telefonátů a 6 dopisů!!
v případě operátora /všech telef.operátorů/ o fakturačních nesrovnalostech a reklamacích nevyřízených v zákoné lhůtě, odstoupení od smluv,rozhoduje telekomunikační úřad, více na www.advokat-turicikova.euweb.cz, nebo přímo e-mail: turicikova.z@seznam.cz,
Mám rád nové technologie. Dalším mým okrajovým koníčkem je psychologie a PR. Ale jinak když sečtu mé přednosti a nedostatky, tak jsem úplně průměrný člověk.
Přečteno 36 346×
Přečteno 23 968×
Přečteno 22 303×
Přečteno 12 870×
Přečteno 11 863×