Dobrý den. Děkuji za reakci. To, že neplánujete možnost dát akci do více kategorií je podle mne opravdu škoda. Nevím, jak náročné by to bylo programátorsky, ale takto se opravdu mohou nabídky kurzů snadno míjet se zájemci. Protože i kyž mi doporučíte výcvik konstelací zařadit do výcviků, není zaručeno, že stejně jako Vy budou uvažovat návštěvníci hledající nějakou akci. Ale je fakt, že tato připomínka se netýká propagace webu, ale spíše jeho užitné hodnoty.
Pokud jde o volbu klíčových slov, na která chcete svůj web optimalizovat (a dát je tedy např. do URL adres), podle mne je zavádějící řídit se tím, zda je nějaké slovo hodně konkurenční nebo ne, ale důležité je si představit, co asi tak zadají do vyhledávače lidi, kteří budou chtít najít obsah, který tam máte. Pokud jde o slovo kurz, samozřejmě nemůžete čekat, že budete mezi prvními ve vyhledávání při zadání samotného slova kurz. Ale kdo by také zadával do Googlu jenom slovo kurz. Každý zadá kurz plus název oblasti, které se hledaný kurz má týkat. A myslím si, že přesně toto do vyhledávače budou zadávat lidi, kteří chtějí najít to,, co máte na stránkách. Tedy že zadají "kurz astrologie", nebo "kurz konstelace" apod. Co byste zadával Vy? A moje zkušenost aspoň s Google je taková, že na přítomnost hledaného slova v URL adrese hodně dá. Pokud web zoptimalizujete na málo konkurebnčbí slova, která ale skoro nikdo do vyhledávače nezadá, tak Vám to moc nepřinese. Aspoň tedy můj názor ....
Možnáí v tomto směru by mohlo stát za to se různých lidí ve svém okolí poptat, jak by hledali na webu něco z toho, co nabízíte. Udělat si obrázek o možném chování těch, co chtějí najít nějaký kurz, nějakou seberozvojovou akci. Budou hledat "jen tak nějakou akci"? Nebo budou hledat podle jména lektora? Nebo podle místa konání? Jaká slova by zadali do vyhledávače? Atd....
Zdravím a přeji zdar ....
Přečteno 86 394×
Přečteno 75 701×
Přečteno 62 279×
Přečteno 51 912×
Přečteno 51 299×