Dnes jsem byl reklamovat notebook ktery jsem koupil pred rokem, najednou prestal dobijet.. Po prichodu do reklamacniho oddeleni my pan sdelil ze reklamaci na miste zamita s tim ze vnitrni konektor je poskozen.. Na muj dotaz zda je to vada materialu nejak nereagoval. Z meho pohledu proste ten konktor je treba posunout na puvodni misto cca od 2mm a opet bude nabijet. Nicmene tedy do protokolu napsal ze reklamace byla ZAMITNUTA, a ted POZOR, pristroj stejne poslou na posouzeni do servisu. Cely FIGL tkvy v tom ze tim vas jako zakaznika uklidni -> posilame to do servisu, ALE zaroven se vyvlekaji z povinosti vam reklamaci vyridit podle platnych reklamacnich predpisu Ceske Republiky. Jedine na co jsem se zmohl bylo pisemne vyjadreni pripojene k reklamacnimu protokolu, s tim ze nesouhlasim se zamitnutim reklamace a notebook jsem tam nechal a ted se budu modlit aby ho nekde neztratili a doufat ze to nebude trvat dva mesice, jak jsem z ruznych zdroju slysel.. Uvazuji o tom ze se obratim na Hospodarskou komoru CR.
Přečteno 86 173×
Přečteno 75 662×
Přečteno 62 206×
Přečteno 51 770×
Přečteno 51 247×