Hlavní navigace

Názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od Patrik Salinger - Dobrý den, je mi líto této negativní zkušenosti. Jednalo...

  • 23. 12. 2010 13:20

    Patrik Salinger (neregistrovaný)

    Dobrý den,

    je mi líto této negativní zkušenosti. Jednalo se ale pouze o omyl kolegy. Pro úplnost je třeba dotat, že na adresu byli odesílány balíky dva a jeden byl opravdu v pořádku doručen. Kolega se podíval do špatného detailu doručení.

    Správný balík se bohužel zatoulal u přepravce odkud byl nakonec dnes vrácen zpět k nám. Samozřejmě zákazníkovi budou okamžitě vráceny finanční prostředky.

    Se zákazníkem jsme v telefonickém i písemném kontaktu a situaci aktivně řešíme.

    Přeji všem čitatelům co nejkrásnější Vánoce!

    Patrik Salinger - Alza.cz
    vedouci obchodní podpory

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).