Hlavní navigace

Názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od Veri - Ahoj, já mám tedy negativní zkušenost. Ještě před uplynutím...

  • 7. 5. 2010 7:59

    Veri (neregistrovaný) 88.103.139.---

    Ahoj, já mám tedy negativní zkušenost.

    Ještě před uplynutím lhůty 2 let od koupě notebooku mi baterka odešla, respektive na baterku jsem mohla jet asi tak jednu minutu. Samozřejmě jsem ji chtěla reklamovat. Ještě před tím, než si o mně začnete myslet, že jsem naivka a že mám vědět, že záruka na baterku je 6 měsíců, vás musím zklamat. NENÍ TO PRAVDA. Baterka je součástí notebooku a ten notebook jsem kupovala jako fyzická osoba. Volala jsem tedy na reklamační oddělení Alzy, dotyčný, který telefon zvedl, po chvilce ztratil námitky a za 3 dny mám notebook přinést do Holešovic na jejich prodejnu. Jsem zvědavá, jak to dopadne....

    PS: U notebooku značky DELL jsem také reklamovala baterku před uplynutím doby 2 let. Nejdřív se oháněli stejnými námitky jako Alza, ale po určitém, dá se říci vyjednávání, mi nakonec kurýr baterku přivezl na místo, kam jsem si řekla.