Hlavní navigace

Názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od Zdeněk Jonáš - Vážený pane Kováč Opět nám bohužel ukazujete pouze svoji...

  • 29. 1. 2009 22:09

    Zdeněk Jonáš (neregistrovaný)

    Vážený pane Kováč
    Opět nám bohužel ukazujete pouze svoji nekompetentnost a absolutně nulovou schopnost práce z informacemi.

    1. Navigaci jsem přímo nekoupil já, ale moje přítelkyně pro svého tátu. Koupila to na soukromou osobu, pouze si to nechala přivést do práce. Takže zde prokazatelně lžete ve dvou případech.

    2. Dále lituji vás, ale pokud nakupujete dárky přímo před vánoci, je to Váš problém.

    3. Kdybyste měl alespoň základní technické dovednosti, tak letmým pohledem zjistíte, že napájecí člen nebyl nikdy použit. Po použití by totiž na slabé leštěné vrstvě vznikly škrábance, které tam jaksi nejsou. I tvar plastu ve uvnitř odpovídá tomu, že tam nikdy ten prostřední člen nebyl.

    Napájecí člen do automobilu jsem ani vyzkoušet nemohl, protože mě:
    1. nenapadlo, že můžete dodat zničenou tak banální věc
    2. zásuvku v autě jsem neměl vůbec zabudovanou

    3. Kdybyste uměl pracovat s informacemi, které máte zajisté k dispozici, věděl byste, že jsem u Vás zakoupil navigaci Asus pro svoji potřebu, tudíž víte, že navigace evolve bych pro sebe asi nepoužíval, když mám navigaci o dvě třídy lepší.

    Takže vy jako firma nejenom že jste neuznali to, že dodáte špatný kus, ale ještě jste mě a mé přítelkyni zkazili dárek, který měl být hřebem vánoc.

    Když jsem po škole nastoupil do práce, byl jsem kolegy před Vaším obchodem tehdy ALZASOFT varován, protože reklamace u vás končí soudem!
    Teď už vím, že kolegové měli tenkrát pravdu.

    A řeknu Vám upřímně, kdyby jenom z části komunikoval se zákazníkem ( a to byť pouze náznakem) tak jak vy, tak bych velice rychle u svého zaměstnavatele skončil! Neboť naše firma si zákazníků váží a nedělá z nich zloděje!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).