Hlavní navigace

Názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od Majk - Já měl zkušenosti doteď také celkem dobré, kupoval...

  • 30. 9. 2008 16:39

    Majk (neregistrovaný)

    Já měl zkušenosti doteď také celkem dobré, kupoval jsem tam hardware a jednu celou PC sestavu, kterou jsem posléze úspěšně vyreklamoval a byla opravena. Problém nastal s digitálním foťákem. Asi po roce používání přestala fungovat spoušť. Tak jsem ho odnesl k reklamaci, kde mi bylo referentem sděleno, že podobné závady oni automaticky zamítají, ale jestli prý mám zájem, tak to odešlou na posouzení do servisu (!), donutili mě podepsat přejímku s dovětkem, že zboží je mechanicky poškozené a tak se na vyřízení reklamace nevztahuje zákonem stanovená lhůta 30 dní ( v případě nesouhlasu zamítají ihned (!))A nastalo čekání, měsíc, a v půli druhého mi došla trpělivost a tak jsem zavolal na infolinku, kde mi po sdělení čísla reklamace sdělili, že foťák je stále v servisu, ať čekám. Pak jsem tam volal asi po týdnu znovu a sdělili mi, že si mohu přijít pro peníze že už je to déle jak 30 dní a že mám nárok. Na prodejně mi pak řekli, že žádný nárok nemám a že mám čekat dál na servis (!) tak jsem je donutil do servisu zavolat a sdělili mi, že to bude vyřízené snad do týdne (!)Neuvěřitelná tahanice, neustálé obviňování že jsem si to zavinil sám a že si to mám se servisem vyřídit sám, no neuvěřitelné, to byla poslední věc co jsem si tam koupil!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).