[9]: Já to usuzoval z toho, že když stejnou kampaň pustím v eTargetu a na Googlu, tak v Googlu platím několikanásobně míň (a často za méně návštěvníků). Např. na slovo "vyhledávač" jsem tenhle měsíc proinzeroval 36 Kč na Googlu a 115 Kč na eTargetu.
Tedy kdyby to platilo globálně, tak má Google třikrát menší obrat, což by při vašem odhadu eTargetu bylo právě na zlomu řádů.
Jenže ono to globálně neplatí - pak je tam určitě dost velká skupina inzerentů, kteří inzerují jen na Googlu (případně na něm inzerují šířeji) kvůli zatím nízké ceně. Velikost téhle skupiny nedokážu odhadnout - na obrat ale by nemusela být moc velká, protože budou vychytávat jen levná slova...
Základní charakteristika: podnikatel v internetových médiích. Čím vším už jsem byl a občas ještě jsem: zakladatel Internet Info, šéfredaktor Lupa.cz, vedoucí projektu Dobrý web, aktivista ve SPIRu a CZ.NICu. A trochu taky ústavní právník, ale na to v tomhle blogu nedojde.
Přečteno 73 517×
Přečteno 48 736×
Přečteno 45 985×
Přečteno 37 250×
Přečteno 36 156×