Hlavní navigace

Názor ke článku Kolik peněz je v českých PPC kampaních? od Michal Illich - [9]: Já to usuzoval z toho, že když...

  • 20. 1. 2006 18:54

    Michal Illich (neregistrovaný)

    [9]: Já to usuzoval z toho, že když stejnou kampaň pustím v eTargetu a na Googlu, tak v Googlu platím několikanásobně míň (a často za méně návštěvníků). Např. na slovo "vyhledávač" jsem tenhle měsíc proinzeroval 36 Kč na Googlu a 115 Kč na eTargetu.

    Tedy kdyby to platilo globálně, tak má Google třikrát menší obrat, což by při vašem odhadu eTargetu bylo právě na zlomu řádů.

    Jenže ono to globálně neplatí - pak je tam určitě dost velká skupina inzerentů, kteří inzerují jen na Googlu (případně na něm inzerují šířeji) kvůli zatím nízké ceně. Velikost téhle skupiny nedokážu odhadnout - na obrat ale by nemusela být moc velká, protože budou vychytávat jen levná slova...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).