Hlavní navigace

Tak to Radkovi Hulánovi s guerilla marketingem zase vyšlo

23. 4. 2009 18:34 Luke

Svár mezi Apple a Windows světy je věčný a pro návštěvnost vděčný. Tohle moc dobře ví i Radek Hulán, který asi podiven prudkým poklesem návštěvnosti jeho dokonalého ega, opět spustil jednu ze svých „nadsamcových“ reklamních kampaní.
Vůbec nejde o samotný svár, protože pokládané dotazy a předkládané argumenty jsou poněkud mimo, či spíše, připomínají dotazy kolotočáře, zda se jeho řetízkáč může postupným vylepšováním přerodit v nádhernou centrifugu. Nemůže.
Opět je to ukázka krásné „guerilla reklamní kampaně“. Přesně ve stylu, když už mě nemají rádi a nesouhlasí se mnou, donutím je aspoň, aby na mě odkázali a ještě napsali pár svých „odsuzujících“ připomínek a upřesnění. Google mi za to všechno dá pěkné plus.
A jako vždy a jako každá dobrá guerilla kampaň opravdu funguje. Nevěřme lidem, když něco píší, že sepsat onen „dokument“ bylo hlavním cílem. Cíle jsou skryté a mnohdy i dobře maskované, jinak by nás „guerilla marketing“ tak dobře nenachytal, jako se to opět povedlo nyní.
A co je nejlepší obrana? Prostě ignorovat, pomyslet si svoje… a hlavně… neodkazovat, vždyť právě to má Google tak rád. Ale i tak to určitě vyšlo a Alexa Rank alespoň na nějakou dobu zase vesele poskočí vzhůru.

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).