Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Dočkáme se u her stejného modelu jako u filmu?.

  • 4. 8. 2008 14:34

    Barbora (neregistrovaný)

    Dost dobře si nedokážu představit, že hraju nějakou napínavou hru a v půlce mi do toho začne hrát reklama třeba na colu. Asi bych si k ní během pár her vytvořila naprostý odpor a na hru bych se vykašlala. Jediné, co by to podporovalo, by bylo stahování her bez reklam.

    Hry jako propagační aktivita už několik let fungují, v poslední době se přidává i product placement. Převzít další věci z filmového průmyslu by podle mě byl jen krok zpět - například prodej DVD za zmíněných 500 Kč klesá a není se čemu divit - za půl roku od premiéry lidi, které film zajímal, už buď viděli, nebo jejich zájem nebyl tak velký.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).