Odpovídáte na názor ke článku Dočkáme se u her stejného modelu jako u filmu?.
Dost dobře si nedokážu představit, že hraju nějakou napínavou hru a v půlce mi do toho začne hrát reklama třeba na colu. Asi bych si k ní během pár her vytvořila naprostý odpor a na hru bych se vykašlala. Jediné, co by to podporovalo, by bylo stahování her bez reklam.
Hry jako propagační aktivita už několik let fungují, v poslední době se přidává i product placement. Převzít další věci z filmového průmyslu by podle mě byl jen krok zpět - například prodej DVD za zmíněných 500 Kč klesá a není se čemu divit - za půl roku od premiéry lidi, které film zajímal, už buď viděli, nebo jejich zájem nebyl tak velký.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 353×
Přečteno 84 371×
Přečteno 47 969×
Přečteno 38 069×
Přečteno 31 588×