Hlavní navigace

Názor ke článku Pavel Havel - zase další spamer od Kamenický - Předem říkám: nemusíte se mnou souhlasit :-D Firemním spamům...

  • 17. 6. 2010 12:44

    Kamenický (neregistrovaný)

    Předem říkám: nemusíte se mnou souhlasit :-D

    Firemním spamům se nedivím. je to sice obtěžující, ale když jsem si zjistil, kolik peněz za měsíc (rok) chtějí portály určené pro podávání nabídek (nikoliv poptávek) celkem jsem začal české firmy litovat. Za vkládání nabídek si portály účtují od 1000 Kč/měsíc až do 4500 Kč/měsíc (cena je většinou podle oborů a někdy podle počtu registrovaných členů a nebo taky podle počtu vložených nabídek za měsíc) a to je vždy sazba pro jeden nabídkový portál, takže aby nabídky na inernetu měli smysl musíte být tak na 8-10 portálech. A když nechcete dávat Nabídky, tak budete jen pasivně sedět a čekat na poptávky někoho jiného a to nejde. Aby mohla firma prosperovat, musí se o ní vědět, takže inzerovat musí.

    Jak tedy mají firmy dát o sobě efektivně vědět na internetu, aby je to nepřivedlo na buben? Né každá firma má rozpočet na reklamu jak Škodovka. Zéjména živnostníci a malé firmy na dlouhodobější smysluplnou reklamu prostě nedosáhnou a různé free-inzerce jsou opravdu neefektivní (z vlastní zkušenosti) a tak jim zbývá jediné - spamovat, na to stačí jeden maník co vytípává adresy do hromadného mailu (a ten maník je rozhodně levnější) než většina nabízených "málo" efektivních služeb reklamy (bannery, nabídky, odkazovníky atd).

    A jen tak pro off-topic zajímavost reklama na jednom lokálním Jihočeském rádiu stojí cca 30 000 za týden!!

    Nehájím tady spamy od českých firem, jen chci říct: každý bojuje proti spamu, ale aby někde dokázal vymyslet levnou-cílenou a efektivní reklamu na internetu, tak to ne!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).