Už jsem anoncoval, že EURid (správce domén .EU) hodlá použít ČR jako pokusného králíka pro svou marketingovou kampaň. Jejím cílem je podpořit využívání domén .EU tím, že budou ukazovány učebnicové příklady firem, které svou webovou přítomnost kompletně přesunuly na evropskou doménu.
V uplynulém týdnu se na webu začaly objevovat první flashové bannery, které jsou podle mého názoru nanic. Proč? Protože jsou v angličtině, protože propagují weby tří firem, z nichž o dvou slyším poprvé, protože neupoutají, protože nenesou jasnou marketingovou „mesidž“, a ač obsahují zajímavé nápady, nejsou ani nijak hezké. Nechápu, protože na stránce, kam vás klik na banner odnese, to zvládli o poznání lépe!
Bannery můžete vídat třeba na iDNES.cz, ale asi si jich nevšimnete. Proto náhledy.
Pokud si jich všimnete a kliknete, dostanete se na http://www.goingfor.eu/
To je narozdíl od bannerů hezky udělaná stránka, která snad i splňuje svůj účel, jenže je zas jen v angličtině. A to je pro kampaň cílenou na český trh prostě špatně.
Už bývalý ředitel webhostera/registrátora&člen kolegia CZ.NIC se zalíbením ve své práci a koníčky mezi které patří zážitky, domény, cestování, volejbal a film a našlo by se i něco dalšího. Svobodný, bezdětný, se smyslem pro humor a vizí ;)
Přečteno 55 281×
Přečteno 55 150×
Přečteno 54 943×
Přečteno 54 524×
Přečteno 52 950×