Na českém internetu předpokládám trendy rozvoje v těchto oblastech:
– Atlas a Centrum budou společně, nebo jednotlivě prodaní (CME, Mafra, případně některé finanční skupině, která ho následně prodá TV, nebo mediální skupině)
– pokud CME nekoupí Atlas, nebo Centrum, tak se dá očekávat fůze CME a Seznamu, vznikl by mediální gigant, který by neměl konkurenci. Seznam by měl reklamní podporu Novy, získal by přístup k reklamním klientům z TV, CME bysi zajistila nejlepší možné postavení pro vstup na internet a zajištění reklamního toku.
– vznikne několik firem, které se specializují na strategický nákup, následný rozvoj a prodej slibných projektů (nyní je dobrým příkladem Miton, který je v této oblasti dle mě velmi úspěšný).
– reklama se přesune do vkládáním do mp3 (hodně v budoucnu), do videí, kontextová nebude úspěšná, pozice reklamy výsledků vyhledávačů bude velice silná (nastoupí model, kdy první strana výpisu na top klíčová slova bude obsazená jen relevantníma odkazama na weby, které si budou platit vysoké ceny za prokliky – klient dostane velice kvalitní výsledek na dotaz, web bude mít cílené prokliky a vyhledávač zbohatne, jelikož bude mít zisk s každého prokliku, proti současnému modelu, kdy se přidávají výsledky robota, ty budou na 2. a další straně).
– portály vytvoří program, který bude řídit doručování mailů, velmi rychle se dá nasadit a spustit (většina spamů chodí ze zahraničí, začne nedoručovat maily s anglickým textem mailu, všechny je smaže již na mailserveru, z tohoto blacklistu vyjme maily z mailovych programu Gmail aj., dále vyjme z tohoto seznamu všechny maily z adresářů uživatelů + maily na které psali za posledních 6 měsíců, před spuštěním uvede v mailu informaci o tomto kroku a v sekci nastavení si budou moct uživatelé nastavit maily, ktere mu budou vždy doručeny, ty se pak zařadí do seznamu mailů, které projdou pres mailserver, toto bude platit jen pro maily mimo nasi domenu .cz) tyto kroky ušetří velké náklady na servery portálu, konektivitu a uživatelům zpříjemní práci s mailem.
– televize budou na internetu zprávy na svojich webech poskytovat v jiných časech, jako v TV a nasadí kvalitní internetoví zpravodajství.
– bulvární deníky nasadí ve velkém videa z VIP večírků, sledování slavných, atd.
– rozšíření ICQ a dalších alternativních klientů a postupný útlum počtu mailů od jednotlivého uživatele (vyvážený zvyšujícím se počtem uživatelů).
Jaké trendy očekáváte Vy?
Přečteno 24 933×
Přečteno 5 542×
Přečteno 5 270×
Přečteno 4 888×
Přečteno 4 756×