Odpovídáte na názor ke článku SLA v podání Google Apps Premier Edition.
Súhlasím s Martinom. Akékoľvek SLA, čo aj definované v zmluve je zbytočné, ak prípadný výpadok nie je pokrytý tučným "odškodným". Viem, viem, že v praxi je to tak, že sa za porušenie SLA ponúka maximálne zľava, alebo nejaká biedna náhrada. Žiaľ SLA v zmluve znamená nezriedka vysoký príplatok a ak nie je zakotvené adekvátne odškodné v prípade jeho porušenia, tak je zmluva s garantovaním SLA naozaj splachovanie peňazí do záchoda.
Skřítek se věnuje obchodu v IT společnosti, která vyvíjí SaaS řešení v oblasti bezpečnosti. Ve volném čase miluje pohyb na vzduchu a lezení či horolezení.
Přečteno 36 570×
Přečteno 29 786×
Přečteno 20 531×
Přečteno 16 645×
Přečteno 14 139×