Příručka současného marketologa

23. 11. 2008 23:31 (aktualizováno) RuMarketCz
Internet Marketing

 Vyšla nová kniha o internet marketingu v českém sektoru globální sítě. Autorem knihy je Viktor Janouch, profesionální konzultant a lektor v oboru marketingu Pardubické univerzity.

Internet dal svým uživatelům obrovské možnosti pro vyhledávání informací, spolu s tím je však nutné znát některá pravidla pro publikaci materiálu na webu, abychom vždy našli právě to, co hledáme. Tyto pravidla jsou základem Internet marketingu. Práce vyhledávašů, SEO optimalizce, reklamní inernetové kampaně, rozšíření zpráv přes informační portály, popis možností sociálních sítí – to vše spolu s příklady a aktuálními odkazy lze nalézt v nové knize Viktora Janoucha.

Kniha bude užitečná mnohým uživatelům internetu, v první řadě podnikatelům, kteří potřebují kvalitní systém rozšíření informace. Pro specialisty v marketingu, reklamě, nebo brandingu se může stát Janouchova kniha praktickým průvodcem, jelikož odráží všechny klíčové formy provádění  marketingu za použití nejmodernějších informačních technologií.

 RuMarket.Cz

 Objednat Knihu

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).