Vyšla nová kniha o internet marketingu v českém sektoru globální sítě. Autorem knihy je Viktor Janouch, profesionální konzultant a lektor v oboru marketingu Pardubické univerzity.
Internet dal svým uživatelům obrovské možnosti pro vyhledávání informací, spolu s tím je však nutné znát některá pravidla pro publikaci materiálu na webu, abychom vždy našli právě to, co hledáme. Tyto pravidla jsou základem Internet marketingu. Práce vyhledávašů, SEO optimalizce, reklamní inernetové kampaně, rozšíření zpráv přes informační portály, popis možností sociálních sítí – to vše spolu s příklady a aktuálními odkazy lze nalézt v nové knize Viktora Janoucha.
Kniha bude užitečná mnohým uživatelům internetu, v první řadě podnikatelům, kteří potřebují kvalitní systém rozšíření informace. Pro specialisty v marketingu, reklamě, nebo brandingu se může stát Janouchova kniha praktickým průvodcem, jelikož odráží všechny klíčové formy provádění marketingu za použití nejmodernějších informačních technologií.
Bezplatná express-analýza webových stránek v ruské mutaci.
Optimalizace SEO webových stránek pro ruské vyhledávače.
Indexace webových prezentací v ruských vyhledávačích Yandex.ru, Rambler.ru, Mail.ru aj.
Registrace webových prezentací ve specializovaných tématických katalozích, profesionálních portálech
Provedení kampaní zaměřené kontextové reklamy v ruštině dle klíčových slov (systémy Yandex-Direct, Begun, Google Adwords aj.)
SEO Copywriting – Tvorba textů a aktualizace obsahu webových stránek v ruštině, překlady do ruštiny, korektury.
Příprava a umístění PR článků, anoncí, inzerátů do ruských informačních internetovych zdrojů…
Přečteno 29 607×
Přečteno 8 950×
Přečteno 8 415×
Přečteno 6 183×
Přečteno 5 536×