Hlavní navigace

Ruský Internet - Cesta na Východ - Články označené nálepkou Reklama na Internetu

  • V Moskvě i v Ostravě souběžně k výročí založení ruského internetu

    Proč má RUNET v dubnu narozeniny. Před 14 lety (7.4.1994) byla mezinárodní organizací ICANN zaregistrována doména nejvyšší úrovně RU. Od té doby se Rusko stalo zemí, oficiálně zastoupenou ve Světové internetové síti Ve skutečnosti se historie rusky psaného internetu začala již o něco dříve, než v roce 1994. Od roku 1990 se ruské stránky umísťovaly v zóně .SU. Po rozpadu Sovětského svazu (SSSR) v roce 1991 začala etapa budování národních domén nástupnických států…
    1. 5. 2008 12:52 (aktualizováno)
  • Kontextová reklama v Runetu v roce 2007

    Rozvoj využívání kontextové reklamy v Runetu pokračoval loni stejně jako v roce 2006 vysokými tem­py. Podle iConText se tržní podíl kontextové reklamy vyhledávače Yandex odhadoval na úrovni 64% celkového objemu, což je $145 mil – 2,5 krát více, oproti roku 2006. Yandex ve vlastních hodnoceních uvádí, že podíl „kontextu“ v jeho příjmech za rok 2007 dosahoval až 80%. Zisk společnosti Begun, jeho největšího konkurenta v oblasti kontextové reklamy, dosáhl v roce 2007 přibližně $70 mil…
    29. 4. 2008 13:24 (aktualizováno)
  • Internet marketing na ruském trhu – seminář v CzechTrade

    RuMarket.Cz bude spolupracovat na provedení semináře „Internet marketing na trhu Ruska“, který se uskuteční 17. Dubna 2008 v Praze. Organizátorem semináře je Česká agentura na podporu obchodu CzechTrade. Seminář má za cíl seznámit účastníky s moderními formami marketingu prostřednictvím Internetu. Účastníci se dozvědí jak pracují vyhledávače, jak a kde uživatelé hledají informace, jak mají vypadat správně vytvořené prezentace, co je optimalizace pro vyhledávače atd…
    3. 1. 2008 14:54 (aktualizováno)
  • Cesta na Východ

    Trh Ruska a zemí SNS je již dlouhou dobu přitažlivý pro české dodavatele. Je však zřejmé, že na prosazení své produkce na východ jsou potřeba určité prostředky. Značné náklady spojené s reklamou, jako např. příprava a distribuce reklamních materiálů, služební zahraniční cesty, účast na veletrzích mj. i v zahraničí – se často ukazují být příliš velké, proto se pro mnohé zajímavé východní trh stává velmi drahý a daleký.
    1. 3. 2008 22:32 (aktualizováno)