Rozvoj využívání kontextové reklamy v Runetu pokračoval loni stejně jako v roce 2006 vysokými tempy.
Podle iConText se tržní podíl kontextové reklamy vyhledávače Yandex odhadoval na úrovni 64% celkového objemu, což je $145 mil – 2,5 krát více, oproti roku 2006. Yandex ve vlastních hodnoceních uvádí, že podíl „kontextu“ v jeho příjmech za rok 2007 dosahoval až 80%.
Zisk společnosti Begun, jeho největšího konkurenta v oblasti kontextové reklamy, dosáhl v roce 2007 přibližně $70 mil. Společnost sama oznámila, že její zisk vzrostl za minulý rok 2,77 krát.
Největší přírustky na trhu kontextové reklamy však podle výpočtů iConText vykazuje Google. Ačkoli objem kontextové reklamy Google dosáhl jen $10 mil, zisk se v minulém roce korporaci dokonce ztrojnásobil.
Bezplatná express-analýza webových stránek v ruské mutaci.
Optimalizace SEO webových stránek pro ruské vyhledávače.
Indexace webových prezentací v ruských vyhledávačích Yandex.ru, Rambler.ru, Mail.ru aj.
Registrace webových prezentací ve specializovaných tématických katalozích, profesionálních portálech
Provedení kampaní zaměřené kontextové reklamy v ruštině dle klíčových slov (systémy Yandex-Direct, Begun, Google Adwords aj.)
SEO Copywriting – Tvorba textů a aktualizace obsahu webových stránek v ruštině, překlady do ruštiny, korektury.
Příprava a umístění PR článků, anoncí, inzerátů do ruských informačních internetovych zdrojů…
Přečteno 29 605×
Přečteno 8 950×
Přečteno 8 415×
Přečteno 6 181×
Přečteno 5 536×