Odpovídáte na názor ke článku Lidé.cz [2]: Poslední bitva vzplála.
.... to je dobrá sranda. Křížek po funuse bych řekl.
Nijak moc neznám Lide.cz vlastně skoro vůbec.
Stejně tak neznám FB už víc jak rok tam nemám profil.
Každopádně problém většiny služeb není co uživatelé chtějí, co je přitáhne a co je přiláká. Případně co je udrží.
Ale to co si pomatení produkťáci myslí, že uživatelé chtějí.
Produkťák by si měl uvědomit, že uživatel chce co nejlépe dělat to co dělá rád. A ne se koukat na jeho grafickou onanii.
Takže místo redesignu. By měl spíš zajistit aby server co je pro chat uměl chatovat. Forum by mělo být dobré forum. A Profil by měl být dobrý profil. Intuitivní atd. Chat by neměl padat, mail by měl fungovat. Forum by mělo umět dobře provázat příspěvky.
Celé by to nemělo chtít aby uživatel byl chytřejší než orangutan.
Tohle nemá ani FB (nováček tam z toho má zelený brýle). Ale určitě to nemá ani Lide.cz.
Zakladatel Asociace produktových manažerů internetových služeb a produktový manažer, podepsaný pod řadou známých českých webů, např. zpravodajskými portály ČT24, TN.cz, E15 a Euro, technologickými weby Živě a Mobilmania, publikačním systémem Blog.cz, vyhledávacími službami Jyxo, TV Nova a Centrum Holdings nebo komunitními weby Edna.cz a Recepty.cz.