Odpovídáte na názor ke článku Lidé.cz [2]: Poslední bitva vzplála.
Jenže lide nejsou jen o chatu, nebo variaci na twitování. Lide jsou relativně guláš, několika možností využití sociální sítě.
Bude to znít možná nacionálně, ale to co je drží. Je že obsahem( tématy) se týkají nejvíc české populace. Tedy jsou víc regionálně zacíleny na populaci v ČR. Neberte to ve zlém a populace slovenkého serveru bude většině lidí ukradená. Je to úhlem záběru. Pokud vytvořím diskuzní místnost rockové kluby a koncerty v Praze , už mě asi nebudou zajímat v Brně a už vůbec ne na Slovensku.
Pokud by to někdo smíchal a nebudu mít možnost jak ty informace automaticky filtrovat najdu raději jiný informačné zdroj.
Tohle je třeba omezení které nedokáže prolomit FB svým americko- akademickým přístupem. Všichni lidé nejsou přátelé , všichni lidé si nemají co říci. Takže není úkol je převěšovat je o opaku, ale jen jim dát nástroj, který jím komunikaci zlepší.
Zakladatel Asociace produktových manažerů internetových služeb a produktový manažer, podepsaný pod řadou známých českých webů, např. zpravodajskými portály ČT24, TN.cz, E15 a Euro, technologickými weby Živě a Mobilmania, publikačním systémem Blog.cz, vyhledávacími službami Jyxo, TV Nova a Centrum Holdings nebo komunitními weby Edna.cz a Recepty.cz.