Nazdar Honzo, mas se? :)
Pokud jde o Lide.cz, nesouhlasim s tebou. Roky praxe me naucily, ze na lamani hole nad sluzbou je vzdycky dost casu, zejmena pokud za ni stoji velka firma. Vsak i Libko padalo ctyri roky a po 90% propadu je stale jednim z top hracu v oboru. Ergo kladivko bych rad, aby rychlosoudu "nema smysl, dalsi..." v nasem oboru ubylo a lidi se misto primarniho "vyplati se to" vratil ke staremu dobremu "ma to smysl". Protoze z "ma to smysl" obchodni model udelas, ale z "vyplati se to" dobrou sluzbu ne, snad to nezni moc idealisticky :)
Ve druhe casti clanku nastrelim par drobnosti, kterymi by sla sluzba revitalizovat, nebo navrhnu zpusob radikalniho relaunche a pak se pojdme bavit dal.
Jinak verim, ze te termin "mala analyza" ani citovani z meho CV neurazi, koneckoncu mam tu odkaz na LinkedIn, takze se kazdy muze presvedcit, ze muj "podpis pod sluzbami" je jen jednim z mnoha, jako u kazdeho produktaka :))
Zakladatel Asociace produktových manažerů internetových služeb a produktový manažer, podepsaný pod řadou známých českých webů, např. zpravodajskými portály ČT24, TN.cz, E15 a Euro, technologickými weby Živě a Mobilmania, publikačním systémem Blog.cz, vyhledávacími službami Jyxo, TV Nova a Centrum Holdings nebo komunitními weby Edna.cz a Recepty.cz.