Hlavní navigace

Názor ke článku Zarucni doba u software vyvijeneho na zakazku od Petr Ocásek - Zdravím, my to máme ještě jinak - v závislosti...

  • 28. 2. 2007 12:17

    Petr Ocásek (neregistrovaný)

    Zdravím,

    my to máme ještě jinak - v závislosti zda jde o licenční smlouvu nebo smlouvu o dílo.

    Níže je citace z LICENČNÍ smlouvy. (V krátkosti jde o doživotní záruku ke všem našim produktům v případě, kdy aplikace běží na našich serverech. Pokud klient provozuje aplikaci na svém serveru či serveru třetí strany, o tuto doživotní záruku přichází - aktuálně v tomto případě uvažujeme o tom, že by se tato naše doživotní záruka nezrušila, ale v plném rozsahu zkrátila na 12 měsíců).

    3. Záruka za produkt

    3.1. Poskytovatel poskytuje doživotní záruku na řádné fungování produktu. Doživotní zárukou se rozumí po celou dobu existence produktu. Doživotní záruku lze uplatnit pouze tehdy, pokud je produkt provozován na serveru poskytovatele. Poskytovatel se zavazuje odstranit na své náklady vzniklé závady bránicí řádné funkčnosti produktu, a to za podmínky, že nabyvatel nebude do produktu provádět jakékoli zásahy bez předchozí písemné dohody s poskytovatelem. Poskytovatel zajistí opravu závad bránících řádné funkčnosti produktu neprodleně, nejpozději do třiceti dnů od oznámení nabyvatelem. Oznámení bude nabyvatel provádět e-mailem na adresu helpdesk (zavináč) beneta.cz. Kromě toho mohou být, například v urgentních případech, závady informativně oznamovány poskytovateli telefonicky na číslo +420 220 920 930.

    3.2. Poskytovatel poskytuje garanci, že v případě žádosti nabyvatele o úpravy či rozšíření aplikace bude tyto úpravy či rozšíření schopen a ochoten uskutečnit minimálně po dobu tří let od podepsání smlouvy. Tyto práce nejsou předmětem této smlouvy a jsou hrazeny samostatně.

    =-=

    (U SMLOUVY O DÍLO (tj. aplikace na zakázku) může samozřejmě klient kdykoliv reklamovat rozpor funkčnosti dodané aplikace s definicí funkčnosti (analýzou), která je v dané smlouvě o dílo. Prakticky se stává, že nějaký bod (use case) je sporný a dá se vysvětlit několika způsoby, což se pak řeší dohodou s klientem (většinou asi tak, že část podobných sporných bodů klient uhradí a část realizujeme zdarma).


    Nadstandardně pak (rádi) řešíme další záruky a kratší reakční doby servisní smlouvou (která nemusí být nikterak vysoká).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).