Hlavní navigace

Názor ke článku Zarucni doba u software vyvijeneho na zakazku od jindra - Dobry den, vas vyzkum je jedna vec, ale realita...

  • 27. 2. 2007 16:44

    jindra (neregistrovaný)

    Dobry den,

    vas vyzkum je jedna vec, ale realita druha :-). Delal jsem v nekolika velkych firmach, takze vam muzu rict jak to funguje. A to tak, ze chyby se oporavuji zdarma ve fazi testovani. Pokud projde produkt akceptacnimi testy, je zakaznikovi predan a nasledne nasazen. Dalsi opravy chyb se resi v tzv. supportu. Za support se plati ruzne - vetsinou urcitou procentuelni castkou z celkove hodnoty dila (treba 10% rocne).

    U velkych projektu, jako je treba internetove bankovnictvi, rozsahle informacni systemy a pod. to snad ani jinak nejde - netere chyby se objevi treba az za rok a jen analyza toho, zda se jedna o chybu sebere urcity cas. Zadna zaruka oprav chyb zdarma po predani a akceptovani dila podle me nikde neexistuje.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).